Inlägg från: numberone |Visa alla inlägg
  • numberone

Pladderbebisarna Del 7

Hannnas skrev 2009-04-20 16:23:36 följande:
    ohh vart? hört att de har på rusta men har inte kikat?
    The lovely GEKÅS!!! 89 ynka kronor för en som de tar 299kr/m äkta... lägger ut i bloggen ikväll
  • numberone

JustER:

GRATTIS!!!

Angiee:

Antar att det är svårt att tänka sig att vara gravid och bygga och allt vad det innebär men du OM det skulle vara så, så klarar man otroligt mycket mer än man tror. Jag trodde verkligen inte att jag skulle bli gravid och när jag blev det så va det mycket tankar som rullade i huvudet eftersom att Ellen har alla de problem som hon har och all den tid som hon tar upp om dagarna. Man klarar mer än man tror, ta ett steg i taget... Det kan ju mycket väl vara så att det bara är stress iom att det varit mycket för er på sistone och om du är gravid så får ni känna efter. Jag har tänkt många gånger att det inte är läge med en plutt till men samtidigt känns det hur bra som helst och jag längtar!!! kram

• numberone

En del folk har inget vett i kroppen.... man får höra en väldans massa konstiga saker ibland...

• numberone

Har fått veta att en vän har en jätte ovanlig sjukdom som det inte finns något botemedel för Kearn-sawyers syndrom heter det.... livet är verkligen inte rättvist, han är så underbar och fin!!!

• numberone

Vi köpte andra huset vi tittade på.....

• numberone

Jag har gått och blivit knäpp.......Jag har fått begär att lukta på spolarvätska och hårspray. Det doftar ljuvligt.... jag sitter å är sur nu för att anders har bilen så jag inte kan åka en sväng och spola rutorna lite.... *suck*

• numberone

hanna:

hihi kanske men vansinnigt gott luktar det...

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7