Inlägg från: numberone |Visa alla inlägg
  • numberone

Hanna:

För min del får tiden lösa sig.....Jag tappade så mycket kontakt med Ellen och jag känner att jag verkligen vill lägga ner tid o kämpa för att få det att funka.... 

• numberone
    Hannnas skrev 2009-05-04 08:41:20 följande:
    oj ja när jag ids lägga in dem på datorn SKA snart NO... ok ja för mig är inte amningen någon "kontakt" alls men det där är ju jätteindividuellt o många tycker ju som du där När jag har flaskat har jag ofta bebis upp en bit på axeln så man kan pussa o nosa på dem samtidigt som de äter, jättemysigt! när de ammar är det så långt bort, men klart nära på annat vis
    Jag hade ju ingen kontakt med ellen alls och det är nog det som gör att jag verkligen vill så mycket denna gången. Jag hade otroligt mycket mat till E men att sitta å pumpa för att sen ge mat genom sonden i ca 40 min och för att sen gå runt med henne i famnen gjorde mig helt avtrubbad. Henns spänningar gjorde ju att hon inte kunde ligga på rygg i famnen eller att vi inte kunde ha henne gosigt i famnen för att vi då itne såg hur mycket vi sprutade in. Men jag förstår att du väljer att avstå eftersom det funkade så bra med flaska för måns!!
  • numberone
    Hannnas skrev 2009-05-04 08:50:50 följande:
    NO... inte alls kul att pumpa o ge i sond! Jag pumpade ju o gav M i kateter o sen i flaska, men fy fan vilken skitslit!Nä nu loggs det ut Ha en fin dag alla
    Mmm efter 7 månader är man rätt lagom trött på det hela!
  • numberone

Kickan 84 skrev 2009-05-04 09:58:21 följande:

NO: Underbart! Sedan blir det något stöd för Ellen eller hur är det planerat?
    Hon börjar inskolning på dagis strax därefter + att vi ska ansöka om avlösning hemma.... Hoppas att det inte blir alltför mycket strul...
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7