Inlägg från: numberone |Visa alla inlägg
  • numberone

Pladderbebisarna Del 7

Hanna:

Jag har köpt en rosa fleece av den gamla typen.....

• numberone

Jag har fått en massa onda SD/förvärkar idag.... hemsk mensvärk.... USCH!!!

• numberone

Kickan 84 skrev 2009-05-14 22:26:07 följande:

no: du tror väl inte att det är på G redan eller?
    Nee det är bara jäkligt irriterande... går över fort men det har säkert varit 6 gånger i dag... Nu är anders ledig i 5 dagar och jag ska ta det lugnt....
  • numberone

Kickan 84 skrev 2009-05-14 22:30:08 följande:

Ja, vila och sov... det är din tur nu!
    HELL YES!!!
  • numberone

Kickan 84 skrev 2009-05-14 22:32:14 följande:

Själv skickade jag in min 70%-text idag, nu ska jag bara läsa en annans text och opponera på den. Det är nästan ännu värre, orkar inte... men men... lite ledigt ska man väl hinna med också!
    HEJA HEJA!!! Du klarar det här galant!!!
  • numberone

HEllo!!!

Här har natten varit lugn och det känns jätte skönt.... va lite otäckt där igår måste jag erkänna!

• numberone
    lurksmulan skrev 2009-05-15 11:07:37 följande:
    NO: När är det dags egentligen? Du måste ta det lugnt nu, försök vila när Anders är hemma!
    Snittet blir om exakt en månad.... Ja kroppen verkar säg ifrån en hel del nu...
  • numberone

lurk:

Ja precis fast ofta är det så gott om tid att det inte blir så akut ändå utan man tar det lugnt..... Det är bara om jag är fullt öppen och i princip har krystvärkar när jag kommer in som de inte snittar, det är värre för barnet och mig...

• numberone

Kickan 84 skrev 2009-05-15 19:17:37 följande:

Magda: Finns en bild i min blogg, men det är inte i närheten av färdigt där, men det syns nog kanske hur det är tänkt iallafall. gronasmaapplen.blogspot.com/2009/04/det-ska-v...Ska måla bakstycket med magnetfärg och sedan ska allt målas vitt, hyllan ska upp längst upp på bakstycket och en spishäll har jag gjort av plexiglas och ett utskrivet papper, ska även sy draperier att ha för hyllorna
    Det kommer bli hur fint som helst *inspirerad*
  • numberone

Jag klarar inte av syskonen Walhgren.... mina äggstockar knyter ihop sig totalt och skulle inte ens släppa igenom den minsta lilla atom eller nåt.... *blundar med ögon och öron när de sjunger och syns i bild*

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7