Inlägg från: numberone |Visa alla inlägg
  • numberone

Pladderbebisarna Del 7

Kickan 84 skrev 2009-05-06 11:33:49 följande:

Nä, M sover väldigt hårt ibland men det är ju aldrig några problem att putta till honom så att han vaknar. När man har två måste man verkligen hjälpas åt...
    Jag verkligen puttade på Anders så han höll på att trilla ur sängen ett par gånger men han sover som en död. Måste vara rätt skönt iofs....
  • numberone

Kickan 84 skrev 2009-05-06 11:38:11 följande:

NO: Man önskar att man själv kunde sova så, skulle man antagligen behöva. Nä, ta ett snack som sagt.
    Japp ska göra det..... För så här är inte ok i fortsättningen... jag måste få vila mig även om jag inte tycker det är såå plågsamt att gå upp. Men det är vansinnigt gott att få dra sig till halv tio nån gång mer än när vi sover hos mina föräldrar när anders jobbar nätter över en helg. Då har vi super mys helg hos dem å blir riktigt ompysslade.
  • numberone
    Hannnas skrev 2009-05-06 11:53:40 följande:
    NO... hört talas om vatten? skulle hälla ett glas över honom om han inte vaknade av knuffandet, för jag tror att han är så trött så han helt enkelt inte ids när han vet att du ändå gör det... oacceptabelt!Kick... ja jag är verkligen skyldig dig ett ENORMT TACK
    Haha en gång när vi bodde i lägehet så låg han på mage och lite halvt utan täcke då kunde jag inte låta bli att hälla vatten så det "råkade" träffa pungen bakifrån.... Hur kul som helt men han va arg i typ 3 dagar efter det
  • numberone

haha på tal om prinsar och prinsessor.... Vi blev bjudna till Lille Prins Tims dop en gång.... Det kändes patetiskt... inte är ju han min prins....

• numberone

ZAgo:

Mmm han har fått höra att jag blev besviken rejält på honom nu och förhoppningsvis kommer det inte att hända så många gånger till. Och han lär få höra det om och om igen

• numberone

morn morn!!

Lättja:

Vilka sötnosar!!!

• numberone

Angiee:

Mmm vilket dilemma..... Jag hade också gått, men se det inte som att du köper kläder just för bröllopet utan för dig själv. Vi ska på bröllop i sommar och Anders ska vara bestman, vet iofs inte om jag är bjuden men jag tar det faktiskt för givet. Dessa är dock så jäkla roliga hela tiden och har bordsplacering.... Jag känner inte en enda kotte mer än brudparet och på sin höjd 3 till men jag känner dem inte speciellt väl då vi bara träffats några gånger. Jag vet inte vad jag gör om jag inte får sitta jämte anders för jag tror inte de kommer hålla på vett och etikett reglerna att inte dela på ogifta par. SUCK !

• numberone
    angiee skrev 2009-05-08 09:03:53 följande:
    NODet kommer finnas en annan tjej på bröllopet som jag inte heller tycker om - vill helst undvika henne. Tjejerna har inte betett sig exemplariskt mot mig men det skiter jag egentligen i. Jag kan stå upp för mig själv, men har egentligen ingen lust att mingla med folk på ett bröllop som jag INTE vill gå på! Fy fanimej va tråååkigt!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Seeeeegt!!!
  • numberone

Hallåååååå!!!

Jag har ett jäkla irriterande klickande som smärtar till ibland i bröstbenet...

• numberone

Måste berätta... jag har börjat lite smått med att öppna en liten butik på nätet med saker jag sytt. Skit skoj då det redan rullat in några beställningar

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7