Pladderbebisarna Del 7
Kickan 84 skrev 2009-05-06 11:33:49 följande:
Kickan 84 skrev 2009-05-06 11:33:49 följande:
Kickan 84 skrev 2009-05-06 11:38:11 följande:
haha på tal om prinsar och prinsessor.... Vi blev bjudna till Lille Prins Tims dop en gång.... Det kändes patetiskt... inte är ju han min prins....
ZAgo:
Mmm han har fått höra att jag blev besviken rejält på honom nu och förhoppningsvis kommer det inte att hända så många gånger till. Och han lär få höra det om och om igen
morn morn!!
Lättja:
Vilka sötnosar!!!
Angiee:
Mmm vilket dilemma..... Jag hade också gått, men se det inte som att du köper kläder just för bröllopet utan för dig själv. Vi ska på bröllop i sommar och Anders ska vara bestman, vet iofs inte om jag är bjuden men jag tar det faktiskt för givet. Dessa är dock så jäkla roliga hela tiden och har bordsplacering.... Jag känner inte en enda kotte mer än brudparet och på sin höjd 3 till men jag känner dem inte speciellt väl då vi bara träffats några gånger. Jag vet inte vad jag gör om jag inte får sitta jämte anders för jag tror inte de kommer hålla på vett och etikett reglerna att inte dela på ogifta par. SUCK !
Hallåååååå!!!
Jag har ett jäkla irriterande klickande som smärtar till ibland i bröstbenet...
Måste berätta... jag har börjat lite smått med att öppna en liten butik på nätet med saker jag sytt. Skit skoj då det redan rullat in några beställningar