Inlägg från: numberone |Visa alla inlägg
  • numberone

Pladderbebisarna Del 7

Hallo!!

Guuu va segt för er, jag lider med er att bara gå å vänta. I helgen hade jag planerat att göra sååååå mycket när vi var barnfria men jag hann inte ens med en sak helt. Ellens säng tog en evighet att göra och den är fortfarande inte klar. Har dessutom sån foglossning så jag knappt kan lyfta Ellen eller ha henne i mitt knä när hon får mat. Det lutar verkligen åt att anders får ta ledigt en vecka tidigare än det var tänkt. Kommer aldrig orka detta annars.....

• numberone
    snöstjärna skrev 2009-04-27 11:53:00 följande:
    NO:Vill redan ha barn så det värker i kroppen, en liiiiten bebis (dock inte lika liten som Jordan helst) ... därför måste jag vänta till jag fått min operation, och det gått ca 1 år ...
    spännande..... önskar dig all lycka med op. och sen bebisen....
  • numberone
    zagolik skrev 2009-04-27 13:24:44 följande:
    Absolut! Jag kommer vara kvar här....ävern om det blir mkt mindre tid när nästa kommer i höst men kvar kommer jag vara.....vi ska väl alla hålla ihop så länge det går??!!!
    Ja för tusan.... här är det ingen som lämnar ostraffat  

Är det nånt bra konsert på fästningen i sommar??
  • numberone

LaGallina:

underligt att hon inte kollat näsan på bebisen.... Vi gjorde Kub:en på barnmorskegruppen och de var jätte trevliga. I ett sånt läge vill man ju verkligen ha ett bra bemötande hela vägen. Håller tummarna att det ser bra ut men det är ju ändå bra chanser....... Som en sa till mig, om du har 17 lotter med 1 nit så är ju chansen så mycket större att ta en med vinst.... Vad är det som gör att det blir mkp och inte fvp?! Vet inte vad som avgör?

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7