Inlägg från: numberone |Visa alla inlägg
  • numberone

Pladderbebisarna Del 7

Hade J gått upp fint denna gången??

• numberone
    snöstjärna skrev 2009-04-02 15:50:08 följande:
    NO:Nja ... eller upp i alla fall! Han vägde 9310gram för 5 veckor sedan. Han ligger efter i vikten nu, men ja de går ju inte upp lika mycket längre ... det tar nog ett tag för han att öka nu sa de. Han äter ju bra i alla fall å växer som han ska på längden.
    Huvudsaken är ju att han inte går ner i vikt.... Ellen har äntligen börjat gå liiiiite upp 200gr på en månad, inte mycket men alltid nåt. Vi har fått extra medel till henne att blanda gröten med nu så kanske att hon tjockar till sig lite...lilla lilla fisen!
  • numberone

Hanna:

Mmm jag ska höra lite med min bm om vad man kan göra åt saken... Den känns mycket otrevlig och det ser riktigt illa ut.

• numberone
    snöstjärna skrev 2009-04-04 09:59:31 följande:
    Måste bara visa. Jo visst tusan kan Jordan ha sina jeansshorts i år med ;) Klickbar bild.
    lille sötnosen!!
  • numberone

Idag ska jag på Meandi- party... men först till VC med en jätte hostig liten skrutta... stackarn har inte sovit mycket i natt för att hon hostat och klökts sååååå mycket... Trodde ett tag att hon aldrig skulle sluta hosta, för hon hostade å tog ett andetag hostade igen osv. osv.

• numberone
    MagdaA skrev 2009-04-04 10:59:58 följande:
    no: har vc öppet på helgen? stackars snuttan, hoppas ni får hjälp. hoppas du får kul på träffen och att du hittar mycket fint!
    Ja de har en jourmottagning här i stan, för att man inte under helgerna ska invadera akuten om det inte är "akut". Riktigt smidigt faktiskt!!
  • numberone
    MagdaA skrev 2009-04-04 11:10:37 följande:
    no: ah, smart. ja i större städer kan de nog va en bra idé. i våran stad skulle det nog kosta för  mkt pengar, besparingar, besparingar!
    På akuten här i stan kan man få vänta i en dag typ under helgerna...detta underlättar arbetet och väntetiden minskar ju markant. Men många tycker det är jätte dåligt... men det är ju alltid någon som ska klaga...
  • numberone
    MrsMurphy skrev 2009-04-04 19:39:46 följande:
    Hej hej!Här är lillgrabben! (klickbild)Fortfarande inget namn...
    Åååå vilken gobit....ser ut som en Pontus tycker jag
  • numberone

Om jag berser från ryggen denna gången så mår jag oförskämt bra när jag är gravid.... visst en del illamåeende men inte kräkts en enda gång.... Å de som säger att man mår jäääätte illa om man väntar en flicka... tycker det verkar tvärtom

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7