Inlägg från: numberone |Visa alla inlägg
  • numberone
    angiee skrev 2009-03-24 11:04:46 följande:
    Fy fanken! Det är inte lätt att veta hur man ska göra, vi kan ju aldrig veta vad räntan kommer ligga på om 9 månader, vem vet det?!?!?!? Men det känns bra att vi SKULLE klara en ränta på 4,5 & det tror jag den inte går upp till. Vi behöver nog binda en ganska lång tid eftersom att vi har topplån också & där vet man ju inte vad som ska hända. Bakne har räknat på en 5 års ränta antar jag,
    När vi räknade på om vi skulle ha råd med hus så kollade vi om vi skulle klara oss om räntan bleb dubbelt så hög.... Det gjorde vi så vi satsade!!
  • numberone
    Thezzizen skrev 2009-03-24 11:34:33 följande:
    NO, gå in på skatteuträkning. Sen trycker du på nästa tills du ärpå sida 3/3 och längst ner där står det
    Först inkomst deklaration privat eller?
  • numberone
    Thezzizen skrev 2009-03-24 11:39:59 följande:
    på huvudsidan väljer du logga in e-tjänster. där blir det inkomstdeklaration - person och sedan väljer du vilken e-leg du har
    HITTADE!! TACK!!!

Jag får 7269:- tillbaka som det ser ut..... JIPPIE!!!!!!!
  • numberone

usch jag blir galen på mig själv..... sitter med värk i lederna, förkyld och troligen en  aning feber...Nu blir jag ju rädd så klart att detta ska göra att bebisen får nån skada. Allt och ingenting kan ju skada.... 

• numberone

Jo jag vet ju det egentligen men så vet man dem i cp-tråden som fått nån infektion osv. å bebisen tagit stryk av det och fått sin cp därifrån....

lurk:

Ne inte om jag absolut vill själv, vi har bara ett besök med läkarn för att boka datumet för snittet och gå igenom allt...

• numberone

morn morn!

Trött som en jag vet inte vad idag.... Dags för vägning idag av Ellen, känns som hon gått upp i vikt men det har jag iofs tyckt varje gång utan att hon rört minsta lilla på sig. Sist hade hon gått upp lite i allafall....

• numberone
    after eight skrev 2009-03-25 10:42:52 följande:
    Ett halvår? Nä, ställ in dig på ett par år. *fnissar* Jösses så jobbigt, men GUD så kul! Men jag gör aldrig, aldrig om det. *viskar*
    haha å vi tänkte bygga om ett par år..... två barn varav ett handikappat.... ser ut som det kommer så som smort!
  • numberone
    after eight skrev 2009-03-25 15:34:57 följande:
    Japp, varför inte passa på att lägga allting samlat liksom, det är väl smart? Ungefär lika smart som att bygga hus med en 2-åring och en i magen, gärna ett hus på sprängbädd också och ultimat är ju att lägga till en oinredd övervåning, som man kan snickra på i sin ensamhet, när man har tid! *fnissar* Jodå, jag tycker det låter som en utomordentlig plan, NO. Sorry, nu är fnittermaja framme.
    kommer ju bli perfekt att bygga då i samma veva som vår sista plutt kommer Det låter som en plan
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7