Inlägg från: numberone |Visa alla inlägg
  • numberone
    Honeyflowers skrev 2009-03-19 10:29:17 följande:
    hallå tjejer!. var på bm-kontroll imorse o allt såg fint ut, fina värden m.mFick en tid om 1 mån med läkare för att diskutera ev. snitt. Känns bra!!
    Guuu va skönt!
  • numberone
    Honeyflowers skrev 2009-03-19 12:48:07 följande:
    zago: tycker det är såå tålmodig!!!!! *kram*no: Mmm, verkligen skönt! Måste fundera vad jag vill också men som det känns idag så vill jag hellre ha snitt.
    Mm det är mycket förståligt och jag tror inte det kommer bli några direkta problem för dig. Kan vara skönt att bara ha möjligheten om du sen skulle känna att du hellre vill testa en vanlig förlossning...
  • numberone

Morn morn!!

Jag håller på att klappa ihop tror jag.... jag orkar inte tänka på att en bebis till är på väg samtidigt som jag oroar mig ständigt över att den lilla inte ska må bra... Ellen är hysterisk på kvällarna och jag fattar inte hur jag tänkte att detta skulle gå fint med två små....usch jag vet varken ut eller in....

• numberone

AE:

Vet inte varför hon är skogstokig... önskar jag fick en vettig förklaring. Vi kan aldrig göra nåt på kvällarna. Vi har varit i danmark i helgen med mina föräldrar och min brorsfamilj och på kvällen när vi skulle äta så fick en gå iväg med henne så vi kunde turas om att äta. Är så trött på att vi inte kan göra saker tillsammans....Visst är hon mindre hysterisk totalt sett men kvällarna är vi helt slut på och då sätter hon igång... blir så ledsen!

• numberone
    Cia o krabaten skrev 2009-03-23 09:25:27 följande:
    NO: Vad tråkigt Jag hoppas verkligen A kan vara hemma i början med dig, för jag vet hur tungt jag tyckte det var och då var ju E 3,5!Vi hoppas på att bebisen är en sån där sovande typ, det finns tydligen såna har jag hört, även om jag aldrig haft en själv
    Anders ska vara ledig en månad efter bebisen kommit och sen är mina föräldrar lediga 3-4 veckor efter honom och är villiga att hjälpa till när jag vill så det känns skönt...
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7