• Kajsan

Adresser och bilder på pedofiler och våldtäktsmän

Jag har hittat en sida på nätet där de publicerar bilder ,namn och adresser på dömda sexbrottslingar.
    Det måste väl vara ok eftersom det är offentliga uppgifter?
    Får man länka?
    Det kanske jag ska fråga om i slutna dialoger istället?
    Tyckte det var mycket intressant ifall jag bor granne med ett äckel.
    Vad tycker ni? Borde såna sidor förbjudas eller är det bra?

Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • Svar på tråden Adresser och bilder på pedofiler och våldtäktsmän
  • MiniLou

alltså för det står att man kan se en brottskarta om man e reggad

• Kajsan

Var det han som hade 47000 bilder påbarn från 6 mån  som han blandannat tagit på det dagis han arbetade på ? Fy jävlar!

Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • Shadilly

Se där. En gammal klasskompis.

Condemnant qui non intelligent
  • Andrea
    Kajsan skrev 2008-11-15 02:18:30 följande:
    Var det han som hade 47000 bilder påbarn från 6 mån  som han blandannat tagit på det dagis han arbetade på ? Fy jävlar!
    Nej det var nåt annat äckel som hade massa filmer med små barn som vart våldtagna.
    En flicka stack dom med nålar i underlivet och hällde även stearin på henne. Hon var 11 år.
  • Airlee

Åh, jag vet inte om jag tycker det är okej... Har blandade känslor, tänker på oskyldiga anhöriga.

• Carinamamma84

Dom från stureplan???????
    Va är det dom??????
    Shit....

• Andreas tjej
    Airlee skrev 2008-11-15 02:21:16 följande:
    Åh, jag vet inte om jag tycker det är okej... Har blandade känslor, tänker på oskyldiga anhöriga.
    Så känner jag också.
    Först tyckte jag att det var bra att få veta, sen tänkte jag att de är märkta för livet. Om någon av dessa nu kanske är oskyldig eller verkligen ångrar sitt brott och inte kommer att göra om det så har de ju verkligen inte en chans att komma vidare nu när allmänheten vet. de är märkta för livet. Andra tycker jag verkligen borde hängas ut.

Sen tyckte jag att det var läskigt att se att en av dem har en hemsida med bild på ett barn i 2-årsåldern. Hoppas att inte detta barn blivit utsatt för övergrepp.
  • Andreas tjej
    Shadilly skrev 2008-11-15 02:18:53 följande:
    Se där. En gammal klasskompis.
    Jobbigt att se någon man känner igen. Förvånad?
  • sakoline
    Carinamamma84 skrev 2008-11-15 02:08:17 följande:
    Nu kommer jag inte våga sova inatt Hur ser man var dom bor alltså jag bor i Södertälje
    Läskigare med dem som INTE finns reggade, eller är dömda, utan är ute på fri fot. Du kan ju inte bli lugnad av att det INTE finns nån södertäljebo där!
Svar på tråden Adresser och bilder på pedofiler och våldtäktsmän