• Kajsan

Adresser och bilder på pedofiler och våldtäktsmän

Jag har hittat en sida på nätet där de publicerar bilder ,namn och adresser på dömda sexbrottslingar.
    Det måste väl vara ok eftersom det är offentliga uppgifter?
    Får man länka?
    Det kanske jag ska fråga om i slutna dialoger istället?
    Tyckte det var mycket intressant ifall jag bor granne med ett äckel.
    Vad tycker ni? Borde såna sidor förbjudas eller är det bra?

Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • Svar på tråden Adresser och bilder på pedofiler och våldtäktsmän
  • DÖÖV

jag känner en av dem tyvärr... känner även flickan som blev *våldtagen*

• augustin

Lady Dahmer skrev 2008-11-15 01:46:39 följande:

härkomsten har INGET med saken att göra. Tro mig.
    Okej...

Jag överrreagerar nog.... Men jag blir ändå sån där att "achemnd blaj blaj blja har gjort deå de å de" Shit de sitter i mig...

Jag tycker verkligen de att de som inte bor har fast adress i landet/e svenska medborgare borde deporteras snabbt som FAAAAN om de begår dessa brott och desom redan e svenska medborgare för HELVEEEETE ge dem ängre och hårdare straff!!! Blir tokit på 6 mån för "våldtäkt" osv.............. In på lång tid!!! Lär er att man inte gör så osrtaffart!!!!!!!!!
  • MiniLou

usch redan hittat en som bor gatan bredvid min gata där jag bott ungefär hela livet...

• Lady Dahmer
    augustin skrev 2008-11-15 01:50:15 följande:
    Lady Dahmer skrev 2008-11-15 01:46:39 följande: Okej...Jag överrreagerar nog.... Men jag blir ändå sån där att "achemnd blaj blaj blja har gjort deå de å de" Shit de sitter i mig...Jag tycker verkligen de att de som inte bor har fast adress i landet/e svenska medborgare borde deporteras snabbt som FAAAAN om de begår dessa brott och desom redan e svenska medborgare för HELVEEEETE ge dem ängre och hårdare straff!!! Blir tokit på 6 mån för "våldtäkt" osv.............. In på lång tid!!! Lär er att man inte gör så osrtaffart!!!!!!!!!
    jo jag håller med om att man ska utvisa icke svenska medborgare om de begår grova brott. Vi har fullt upp med de svenska svinen, har inget behov av FLER!
    There is no chin behind Chuck Norris? beard. There is only another fist.
  • Kajsan

Nu har jag hittat en annan sida med många fler på, via forumet på den första *tipsar*

• augustin

Lady Dahmer skrev 2008-11-15 01:52:14 följande:

jo jag håller med om att man ska utvisa icke svenska medborgare om de begår grova brott. Vi har fullt upp med de svenska svinen, har inget behov av FLER!
    WORD!!!!
  • MiniLou
    Kajsan skrev 2008-11-15 01:52:50 följande:
    Nu har jag hittat en annan sida med många fler på, via forumet på den första *tipsar*
    lägg gärna ut länk
  • Kajsan

Jag är glömsk, så jag länkar till mig själv i min egen GB

• Sikus

bra nu vet man ju vem man INTE vill ska komma i närheten av ens barn.Och man kan ju undvika närhet till just de adresserna.

• Carinamamma84

Alltså män ska kastreras precis som katter

Svar på tråden Adresser och bilder på pedofiler och våldtäktsmän