• Kajsan

Adresser och bilder på pedofiler och våldtäktsmän

Jag har hittat en sida på nätet där de publicerar bilder ,namn och adresser på dömda sexbrottslingar.
    Det måste väl vara ok eftersom det är offentliga uppgifter?
    Får man länka?
    Det kanske jag ska fråga om i slutna dialoger istället?
    Tyckte det var mycket intressant ifall jag bor granne med ett äckel.
    Vad tycker ni? Borde såna sidor förbjudas eller är det bra?

Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • Svar på tråden Adresser och bilder på pedofiler och våldtäktsmän
  • closetomyheart

Tack Kajsan för att du delgett länken. Kommer själv att sända material till dem på en dömd pedofil.

Vart du än går är du där
  • Zamorak

ts, du får gärna inboxa länkarna till mig

• closetomyheart
    Zamorak skrev 2008-11-16 10:36:17 följande:
    ts, du får gärna inboxa länkarna till mig
    www.
    sexoffender.
    se
    Vart du än går är du där
  • Zamorak

tackar
    Beyond Eternity skrev 2008-11-16 10:47:05 följande:

www. sexoffender. se
  • BimBim o Knorrans Mamma

Beyond Eternity skrev 2008-11-16 10:34:49 följande:

Tack Kajsan för att du delgett länken. Kommer själv att sända material till dem på en dömd pedofil.
    Får man fråga vilken ort det handlar om?
    Tacksam för svar.
    Du kan skriva i min gb om du inte vill skriva här.
  • closetomyheart
    BimBims Mamma skrev 2008-11-16 14:38:09 följande:
    Beyond Eternity skrev 2008-11-16 10:34:49 följande: Får man fråga vilken ort det handlar om? Tacksam för svar. Du kan skriva i min gb om du inte vill skriva här.
    Husby Rekarne utanför Eskilstuna
    Vart du än går är du där
  • Leefen

Jag måste bara för säga en sak. Igår så titta jag på insider och blev helt chokad av alla snusk gubbar i detta land. Så jag tänkte att jag leta upp en sex chatt och hitta en som heter ix.nu

Jag döpte mig till Ungtjej. Jag skrev att jag var snart 15 år fyllda och att jag hade ett stor behöv av sex. Därför söker jag män som kan sin sak. Jag är även med på trekant och gangbang.

Sen när jag hade skickat det så tänkte jag att det är nog inte så månag som vågar. Men SÅÅÅÅÅÅÅ fel jag hade.

Det var 23 st som skrev till mig och 17 av dom var inte under 40 år. Dom skulle köpa det ena och det andra till mig. Dom skulle ge mig alla möljiga sex upplevelser med mera. Sen belv jag avstängd i från chatten.

Men det är fan inte klokt. BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ säger jag bara...

• studentbruttan29
    Leefen skrev 2008-11-20 23:25:55 följande:
    Jag måste bara för säga en sak. Igår så titta jag på insider och blev helt chokad av alla snusk gubbar i detta land. Så jag tänkte att jag leta upp en sex chatt och hitta en som heter ix.nu Jag döpte mig till Ungtjej. Jag skrev att jag var snart 15 år fyllda och att jag hade ett stor behöv av sex. Därför söker jag män som kan sin sak. Jag är även med på trekant och gangbang.Sen när jag hade skickat det så tänkte jag att det är nog inte så månag som vågar. Men SÅÅÅÅÅÅÅ fel jag hade.Det var 23 st som skrev till mig och 17 av dom var inte under 40 år. Dom skulle köpa det ena och det andra till mig. Dom skulle ge mig alla möljiga sex upplevelser med mera. Sen belv jag avstängd i från chatten.Men det är fan inte klokt. BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ säger jag bara...

Blev DU avstängd? Äckelgubbarna då?? Skrikandes

• Leefen
    studentbruttan29 skrev 2008-11-20 23:35:08 följande:
    Blev DU avstängd? Äckelgubbarna då??
    Jag belv avstängd för att jag var under 18. Nä äckelgubbarna kan söka vidare efter 15 åringarna...
Svar på tråden Adresser och bilder på pedofiler och våldtäktsmän