• Fidelis ad urnam

Män i klänning, transor, är det fel?

Vad tycker du om män som klär sig i kvinnokläder?

Jag tycker det är underbart att dessa individer går sin egen väg och står upp för vem de är. Alla får klä sig som de vill, i vilka färger de vill utan att jag för den skull dömer dem för det.
    Alla har rätt att vara exakt den de är.

Amor vincit omnia et nos cedamus amori
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-15 10:25
    Ah, borde kanske lägga till det som har påpekats i tråden.
    Jag menar inte att alla män som klär sig i kvinnokläder för den skull är transor, jag menar i denna tråd transor.
  • Svar på tråden Män i klänning, transor, är det fel?
  • MARIA99

Nej alla får väll klä sig som dem vill

• Tyler Durden

jag vet, fast nu handlar det om föräldra styrd sk jämlikhetssträvan och då använder de sina barn som kanonmat

Andaloal skrev 2008-10-15 10:39:44 följande:
    Det vet oftast ingen för inte vill dom gå ut med det då alltid om dom är transa eller transsexuella.Min vän var 5 år då han kom på sig själv med att hellre vilja vara kvinna. Han var nog över 20 då han erkände åt endel hur det stod till.Men smyger ännu för många.
  • Tyler Durden

och de väljer det själva utan någons vuxens värdering
    Tyler Durden skrev 2008-10-15 10:39:38 följande:

ja för då är det en lek i den åldernFidelis ad urnam skrev 2008-10-15 10:37:23 följande:
  • TessaS

Tycker var och en får klä sig som man vill.
    Jag har inget behov av att hitta en benämning. "Normal", "sjuk" eller "handikappad" tycker jag inte sitter i något så ytligt som klädsmaken.

• Fidelis ad urnam
    Tyler Durden skrev 2008-10-15 10:42:32 följande:
    jag vet, fast nu handlar det om föräldra styrd sk jämlikhetssträvan och då använder de sina barn som kanonmat
    I denna tråden handlar det inte om att styra sina barn.
  • Andaloal
    Tyler Durden skrev 2008-10-15 10:42:32 följande:
    Ja alltså jag köper ju inte spontant en klänning åt min son utan att han begärt det.
    Då får han låna syrrans

Men folk får göra vad dom vill med sina barn för mig men jag klär nog mina barn i byxa o tröja på sonen och tjejen har först nu efter 4 år börjat vilja ha klänningar själv så ibland har hon det.
    En vän är en person som kommer när andra försvinner. / Walter Winchell
  • Tyler Durden

nä men slår vad om att denna tråd grenar sig från MAX tråden som är ett led i detta med att klä sina söner i tjejkläder medvetet för att barnet ska radera ut sin kön ( senare manlighet)
    Fidelis ad urnam skrev 2008-10-15 10:45:28 följande:

I denna tråden handlar det inte om att styra sina barn.
  • mrs Elliott

transa som i transvestit eller transa som i transexuell? En god vän till mig är transvestit och han är då inte förvirrad ett dugg,han älskar kvinnor och har hur mycket pöka som helst,men ibland gillar han att ha klänning och läppstift.So what?
    De transexuella som har modet att ta steget att leva som kvinna med allt vad det innebär ,är ju per say inte förvirrade.Det har ju gjort ett medvetet val i sitt liv.Hur många av oss kan skryta med det?

• Fidelis ad urnam
    Tyler Durden skrev 2008-10-15 10:49:29 följande:
    nä men slår vad om att denna tråd grenar sig från MAX tråden som är ett led i detta med att klä sina söner i tjejkläder medvetet för att barnet ska radera ut sin kön ( senare manlighet)Fidelis ad urnam skrev 2008-10-15 10:45:28 följande:
    Kommentarer där ligger till grund, ja.
    Men denna tråd handlar inte om rosa eller blått till flickor eller pojkar.
  • Morbid Mistress

Låt alla gå klädda som de vill, sen om man har snopp och vill ha kjol, eller snippa och vill ha byxor är irelevant.

Det som skrivs på Internet stannar på Internet
Svar på tråden Män i klänning, transor, är det fel?