Inlägg från: Andaloal |Visa alla inlägg
  • Andaloal

Män i klänning, transor, är det fel?

Jag är vän med en man som är transsexuell.
    Dock har jag ej mött han som kvinna än. Jag har inte riktigt "vågat" men vi har fikat och han är väldigt trevlig för den ha är.
    Man får väl klä sig som man vill?

En vän är en person som kommer när andra försvinner. / Walter Winchell
  • Andaloal
    lövet2 skrev 2008-10-15 10:25:13 följande:
    Jag måste fundera lite på vad jag ska svara. Fel är det ju inte, för de rår knappast för att de är födda med den läggningen. Sjukt kan jag inte heller riktigt kalla det, utan i så fall ett handikapp.Så mitt svar är väl att det är rätt för dem, eftersom de föddes sådana, men för en normal karl utan det handikappet är det rätt konstigt.
    hahaha...handikappad?

får dom använda invalidparkeringen också?
  • Andaloal
    Tyler Durden skrev 2008-10-15 10:36:18 följande:
    hur många killar vill ha en rosa klänning på sig till skolanFidelis ad urnam skrev 2008-10-15 10:35:04 följande:
    Det vet oftast ingen för inte vill dom gå ut med det då alltid om dom är transa eller transsexuella.

Min vän var 5 år då han kom på sig själv med att hellre vilja vara kvinna. Han var nog över 20 då han erkände åt endel hur det stod till.

Men smyger ännu för många.
  • Andaloal
    Tyler Durden skrev 2008-10-15 10:42:32 följande:
    jag vet, fast nu handlar det om föräldra styrd sk jämlikhetssträvan och då använder de sina barn som kanonmat
    Ja alltså jag köper ju inte spontant en klänning åt min son utan att han begärt det.
    Då får han låna syrrans

Men folk får göra vad dom vill med sina barn för mig men jag klär nog mina barn i byxa o tröja på sonen och tjejen har först nu efter 4 år börjat vilja ha klänningar själv så ibland har hon det.
Svar på tråden Män i klänning, transor, är det fel?