Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8
grattis, grsttis alla,...måste säga att jag är lite avis... men på ett positivt sätt!
grattis, grsttis alla,...måste säga att jag är lite avis... men på ett positivt sätt!
Nämen nu kan även jag göra smiles ha; det var bara det lilla strecket som saknades. tjohoooo
Uf hella, känner med dig, det hjälper inte att oroa sig trots allt. var positivt, lilla flickan behöver ju det.
om man kunde programmera sin egen hjärna och känslor, oro... varför finns det inte sådana behandlingar, program att ladda från nätet? hur som Hella, jag önskar att det är 100 % säkerhet att tjejen är helt frisk, men när är man 100 % säker? Livet är full av överraskningar och se bara på oss: vem skulle tro att i våra friska kroppar så mycket lydelse har fått rum. Försök, försök njuta och glädjas att lilla tjejen växer inom dig och det gör ju hon bättre om du är fylld med optimism. Kram.
jag vågar inte satsa på en BIM lista. Önskar, men vågar inte tro att det blir plus.
BP, hur lyckas du att inte få blåmärke. Själv har jag använt 7 sprutor och varenda gång fått blåmärke oavsett hur jag gjorde. Tänker ibland: om det inte tar sig denna gång så har jag tränat att ge mig sprutor iaf.
I morse testade jag med rfsu´s. graviditets test. Den visade bara ett streck dvs. minus. . Det är bara en vecka sedan ÄL men det står på förpackningen att man kan testa en vecka innan BIM.
Jag var nyfiken om sprutor jag tar och progisarna är befogade att ta.
Jag är självklart besviken men min man säger att jag har testat förtidigt. Har jag? Har ni testat så tidigt någon gång?
Tack BP, ginkgo, Poppy, dagen blir inte så dålig tack vare era ord. Jag hade samma misstankar angående RFSU men det lät så lockande att testa redan nu. Har en CB hemma som jag tänker använda först efter BIM.
Vet ni varför DR B säger 19 dagar efter ÄL? Det är typ en vecka efter BIM. En vecka efter BIM kan stämma för de som har sen ÄL men hur tänker man annars, ägget kan väl inte vänta i tre veckor att fästa sig?
Poppy stanna hemma och tänk på alla oss som håller tummarna åt dig. Jag tänkte: det där ont du har, kan det inte bli växtvärk? Det skulle kunna förklara även blodet!
Tänker på LillaD. Har någon hört från henne?
mw, ja jag vet, tålamod är inte min starka sida , men anledningen att jag testade var att se att jag inte tar sprutorna i onödan. Är fortfarande nöjig då jag är den enda här som tar sprutorna innan pluset.
Jaså, jag trodde att blodförtunnande ska man ta så tidigt som möjligt i graviditeten, då de första veckorna är känsligaste när det gäller problem med blodkoagulation och immunitet? Måste alla j... läkare ha olika åsikter. :-{