Inlägg från: Missboss |Visa alla inlägg
  • Missboss

Umeåmammor januari-februari?

icaS: Ha en skön semester och vila upp dig nu så huvudet får bli fräsch igen *kram*

AuroraBorealis: Gud så häftigt, vill oxå känna det där så man får vara säker.. För min del är det bara att vänta tills man känner något och man är säker

blåbärspappa: Tyvärr så har jag börjat jobba nu så jag är 3 mil från stan. Jobbar i Vännäs.

• Missboss

Nu har jag gjort listan där vi kan göra våra gissningar. Produktiv dag på jobbet , iaf ur min aspekt men kanske inte ur arbetsgivaren.

• Missboss

blåbärspappa: Vi har vårt ul 9/9 och jag håller med om att det känns som låååång tid.

sofia76: Jag har gjort en lista på excel som jag tänkte att jag tar med mig på fikat här under hösten så får alla som vill skriva in sig och gissa på sin egen och andras magar. Den som får flest rätt bjuder jag på fika

fia: Jo, jag var ju aktiv vid datorn *flinar* Men jag har faktiskt producerat lite idag.

buebo: Det kanske går senare i höst Hoppas bara det inte är fogarna för jag kan inte hålla ihop benen *asg* (hur lät det där då) Alltså jag menar att jag sitter alltid bredbent.

• Missboss

sofia76: Vi får se vars vi landar. Annars är det inte heller hela världen att lägga ut 50 kr. Sedan jag slutade å snusa känner jag mig rik som ett troll. Sparar ju 800 kr i månaden

fia: Det lät inte alls dumt. Men tråkigt att du har ont i skallen i dag.

Nä, nu ska jag åka från jobbet. Är trött och har ont!!

• Missboss

Loka mineralvatten, med citron eller naturell samt lakrisal.

• Missboss

Mjölk: Hoppas ni får ett lyckat bröllop.

• Missboss

Här håller hon kurserna:

Plats:
    Umeå Yogaskolas kurser äger rum i Företagshuset, Götgatan 3. Huset ligger centralt, bakom Sandbergs El och Tyget, mittemot Saga Gallerian.

Nu har jag anmält mig till kursen 28/9-2/11. Nä, nu ska jag till naprapaten och få lite ordning på ryggen.

• Missboss

Hihi, vad trevligt. Det är inte bara fika vi ska ha utan nu ska vi gympa oxå.

• Missboss

Jag har gått ned 2 kg och går in i v 15 på lördag.

Bergeli: Så där hade jag när de trodde att jag hade utomkveds. Men bm trodde att det var ligamenten som höll på att tjöas ut. Men prata med din bm om du är orolig.

Nä, nu ska vi äta middag *hungrig*

• Missboss

Jummie: Nä, trodde inte heller att det var utomkveds utan att det kan vara ligamenten som tröjer ut, det var den förklaringen jag fick när jag hade så där hugg.

Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?