Inlägg från: Missboss |Visa alla inlägg
  • Missboss

Umeåmammor januari-februari?

buebo: Skönt å höra att det inte bara är jag då som magen exploderat på.. Ja, jag kan inte annat än att hålla med dig om att tiden går alldelens för fort *suck* Tycker att det var nyss sambons systerson föddes men det är över 7 månader sedan, å den lilla skrutten har börjat att gå. Snart är man ju 50 år om det fortsätter så här fort

• Missboss

sofia76: Ni skulle ha hitta en som inte gör jobbet vitt så att säga *flin* Det blir nog billigare då.

blåbärspappa: Det var en bra idé. Vi ligger ju i samma tid +- några dagar Så det blir roligt. Blåbärsmamma har ju iaf i släkten men det har inte vi. Är inställd på att det är bara en där inne eftersom det var så på vul:et.

• Missboss

ana: Stress är väl aldrig bra för bebisen men jag har haft det väldigt lugnt hela veckan och är ändå supertrött, ont i svanken och i magen på kvällarna. Jag skulle nog råda dig till att ta kortare pauser, sätt eller lägg dig ned en stund. Behöver inte vara längre än 10 minuter. Varva ned och vila kroppen en stund. Drick vatten (även om man får kissa hundra gånger). Det kan nog skona din kropp lite. Så länge du känner att du mår bra och har energi. Det är bara min tankar som jag har.

Jag har haft det superlugnt hela veckan men är ändå supertrött, ont i magen och i ryggen som fasiken.

• Missboss

abby: Såklart du ska med. Vi har sagt 17.30 på måndag nu den 22/8 kl. 17.30 på Mekka.

jummie: Godissugen? Jag kan knappt äta godis längre, lakrisal är väl det enda som är gott. Äter hellre frukt (tror att jag blivit knäpp) Inte ens popcorn äter jag längre.

Jag är gräsänka i helgen *suck* Men jag ska på kräftskiva på lördag Det är sååå mumsigt med kräftor.

• Missboss

jummie: Det brukar ju vara så att det man inte kan få vill man ha *flin*

blåbärspappa: Hoppas ni kommer

• Missboss

abby: Vi har beslutat att vid varje fika ska vi ta kort på hela gruppen. Roligt att se hur våra magar växer.

• Missboss

Fia: Jag ser oxå fram emot fikat på måndag Ska bli så roligt att träffa alla som kommer. Jag har funderat, man ser ut som man gör och oavsett vad någon säger så är jag så stor el lite som jag är.

Jag ska aldrig mer (lovar dyrt och heligt) yttra mig om att jag inte har något godissugen eller dyl, att jag bara är sugen på frukt. Jag har just tryckt i mig ett halvt rör Pringels chips med glada kon ost på. Jag satt och delade varje ostbit och tryckte ut dem på chipet och la ett ytterligare chips på. Jag är fan inte klok och nu mår jag illa

• Missboss

jummie: Tydligen.. Å gravidhjärnan har jag oxå fått. Nu är det bara att gå och lägga sig och vakna i februari. Sambon åkte ned till sthlm i dag för att jobba och det har jag veta nu i några dagar. I dag på väg hem från jobbet slår det mig att fan han kan ju gå in på IKEA antingen i Uppsala eller sundsvall och köpa mina rottingkorgar jag ska till förvaring under sängen. Tänkte lägga undan alla kläder jag inte kan ha Iaf så när jag säger det så får jag höra. REDAN gumman, snabbtänkt du va då!!! Han hade räknat med att jag skulle komma på det så fort jag hörde att han skulle till sthlm.

• Missboss

icaS: Ja, jag fick mitt straff *asg* Men gott var det iaf.. Vad härligt det lät med att fara till s-vall och bo på hotell. Tror att jag ska dra med mig sambon och göra det här i sen höst eller november när det är som tråkigaste ute. Vi måste ju handla massa bebisgrejor då ju

Nu har jag hela morgonen storstädat lgh. Det luktar så gott *glad* Å förresten så var jag och betalade handpenningen på vagnen igår. Jag kunde inte motstå den så det blev en brio kombi med hårdlift. Känner mig nöjd... I kväll ska jag mumsa kräftor *längtar*

• Missboss

jummie: Grattis

Fia: Just det ja, det var hopptävlingar på Norrmalm i helgen 4000 var väl kanske lite väl häftigt...

Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?