Umeåmammor januari-februari?
ana1979: Tack för tipset, var nere på stan igår och hittade två par byxor på Lindex för halva priset. Ska nog ta en repa på Ersboda om vädret är sämre i morgon..
ana1979: Tack för tipset, var nere på stan igår och hittade två par byxor på Lindex för halva priset. Ska nog ta en repa på Ersboda om vädret är sämre i morgon..
Mjölk: Det är underbart att få på sig ett par mammabyxor och så slipper man ha linningen som skär in i magen när man sitter. Rekomenderas... Börjar ni har klart det mesta inför bröllopet då??
AuroraBorealis: Det blir nog fika här i slutet av augusti. Vi har pratat om att ha en sammankomst när FiaÅkotten kommer upp så hon får smaka mekkas underbara kladdkaka. Det är underbart med mammabyxor, inget som klämmer, tränger och så. Vilken frihet. Åhhh, vad spännande med ul på onsdag, vi har den 9/9 och det känns långt dit.
Mjölk: Lindex har halva priset på jättemycket. Såg inget på HM i lördags på stan inte.
Fia: Jag kommer att göra vårt ul 18+6.
Jummie: Vars letar ni hus? Håller tummarna att ni får det.
Sofia: Tror stenhårt att den var bebisen som gormade på där inne.
Aurora: Vars letar ni hus då? Något speciellt ställe?
IcaS: Det där lät inge trevligt med huvudvärken inte. Vet du vad det beror på? Tänkte att vet man så kan det underlätta lite att kunna uthärda.
Lisabetta: Hoppas du kommer att få en kanonvistelse over there. Förstår att du har lite panik. Lysande att få låna kläder av en kompis men svärmor var i florida här i våras och hon sa att det fanns hur mkt billiga kläder som helst där.
icaS: Låter skitjobbigt att ha det så där. Både du och Fia lider av det hela. *kramar om*
jummie: Tyvärr så är husmarknaden inte alls någe rolig här i stan nu. Det är budgivning i stort sett på varje hus skulle jag gissa på. Vi var med på budgivning här i våras och det slutade på 1430´ och då var det renoveringar för minst 3-400 000 kr.. Vi hade satt 1300´som sista bud. Men bara för att ni tyckte att det var kanon så är det inte säkert att det är så många med i slutändan. Många far och tittar bara för att titta.
icaS: Vem har sagt att man behöver se klok ut????
Ibland så är kompisar rätt trevliga *ironisk*. Träffade en kompis på stan i dag och och utbrister, men du har ju bebismage ju... Vad mysigt, men Camilla har du tänkt på att om du har mage redan nu hur ska det sluta då?? Du kommer ju att se ut som en FLODHÄST!!!! Bara för att hon kunde gå i sina vanliga byxor till typ 6 månaden *surar*
Fia: Iofs så hade jag ju redan övervikt sedan innan men viktmässigt ligger jag fortfarande på -2 kg på ursprungsvikten. Men jag har ökat 10 cm runt midjan *jajks*
Tyvärr för våran del så finns det bara ett ställe där vi kommer att kunna bo. I Täfteå, det finns inga andra alternativ. Vännäs hade inte varit så dumt för mig eftersom jag jobbar där. Men jag vill oxå till Täfteå
Nä, nu ska jag på Mekka och ha häxmöte med tjejkompisarna.
Fia: Sambon är född och uppvuxen i Täfteå. Han har varit ungdomsledare inom innebandy där i över 10 år. Han har tagit ett uppehåll sedan han träffade mig och han är nog halvsugen på att börja igen. Sen har vi hans föräldrar och hans 3 syskon med respektive och barn där. Hela hans släkt bor där förresten, kusiner och dyl. Jag har fallit för byn oxå så det blir där. Kommer vi att bygga hus så får vi en tomt av hans föräldrar, vi behöver bara betala för avstyckningen och sånt.
Du får höra utav dig om du vill jobba något inom handikappomsorgen i Vännäs *flin* Iofs så kan vi ju alltid äta lunch någon dag när ni har flyttat upp.
ana1979: Eller så är hon bara ärlig *skrattar* Tanken har faktiskt slagit mig tidigare och å hon är inte den första som säger det. Iofs så försökte ju henne karl att släta över det hela.. Nu kan jag garva åt det hela. Jag har den mage jag har, that´s it!!
Äntligen bebis: Tycker att det lät super mysigt. En bröllopsresa tycker jag spelar ingen roll vars den är utan tanken är väl att man ska umgås tillsammans och mysa. Fira nästa steget i livet så att säga.