Inlägg från: Missboss |Visa alla inlägg
  • Missboss

Umeåmammor januari-februari?

Jag kommer att ha jeans, en brun topp och en vit huvtröja med dragkedja å dessutom så ser magen övergödd ut. Min svullna mage har inte gått ned, inte vill jag ha sån här tjockis magen redan nu inte.

Ska på middag kl 16.00 så jag kommer rännandes in till stan och sedan åter på middagen

Syns sen då!!!!

• Missboss

De har världens goaste kladdkaka på Mekka. Den rekomenderar jag varmt!!!

• Missboss

Fikatjejer: Jag kommer att ha på mig ett vitt linne men jeans och en vit huvtröja. Kör en skraltig ljuspistagegrön peugot kombi.

• Missboss

Välkommen hit srattmoster!!!!

Nu finns bilden på oss som var och fikade på i mitt bildgalleri. Välkommen in att beskåda oss. Det var mycket trevligt igår måste jag säga..

• Missboss

Mjölk: Såklart det är ok att lägga ned den i ditt galleri oxå. Vi är ju 3 på bilden så.

• Missboss

Jag tycker senare när vi har lärt känna varandra mer så kanske vi kan köra våra "häxmöten" hos varandra?

• Missboss

Tack Lisabettan, måste nog ta en repa på Lindex. Det är ganska jobbigt att sitta i jeansen nu. Synda bara att det skulle bli kanonväder i morgon, får ta det efter stranden

Fick tom lite sol på kroppen idag *lycklig*

• Missboss

Tjena tjejer!!!

Kan säga att jag rymms halvhyfsat i 2 par byxor som jag har. Resten är bara att glömma. Så idag var jag på stan och hittade ett par mammajeans men superlåg skärning för magen som satt klockrent, sedan ett par svarta linnebyxor med mamma linning. Halva priset så 2 par byxor för 349 kr. Har fått köpa en ny behå oxå för jag har gått upp 2 cupstorlekar. Jag har just gått in i vecka 13 men magen är så fruktansvärt svullen. Mätte runt midjan för någon dag sedan och jag har ökat 10 cm runt midjan men minskat 2 kg från ursprungsvikten innan jag blev gravid. Kan säga att det kommer då inte att gå och dölja att jag är gravid när jag kommer tillbaka på jobbet efter semestern.

Äntligen bebis: Grattis till bröllopet!!!

FiaÅkotten: Är du nöjd med eran vagn?

Jag har blivit förkyld *snorar*

• Missboss

Jummie: Du råkade inte vara på Hm oxå??? För då var det jag!!!!

• Missboss

FiaÅkotten: Njae, helt beroende på vad man är ute efter. Det är rätt mycket skumma kläder måste jag säga men lite hittar man väl.

Hade ni inte några djur?? Du kan ju lägga ned dem i i vagnen i såna fall *flin*

Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?