Hmmm, undra om jag oxå måste maila till yogan. Har inte fått någon bekräftelse att jag kom med även om hon sa det i telefon.
Nu måste jag höra om jag är KNÄPP?? Var på barnens hus igår och kikade på vagnar. Tänkte att jag måste få ett grepp om vad det är för vagn vi ska ha i denna djungel. Jag hade bestämt mig för en kombi med lift. Nå väl, iaf så hade de en 05:as brio kombi för 5200 kr. Den var nedsatt 1500 kr och visst det är tidigt men vi kommer inte att få en ny vagn till det priset. Är jag GALEN som resonerar så? Vill ha!!
Iaf så har jag fått höra nu på 3 dagar så är det över 8 personer som uttryckt att: -Vad tjock du är? Så där stor mage kan man inte ha i v 15 (snart 16 vill jag tillägga *fnys*) utan du måste ha räknat fel eller så är det två där inne? Såg ju vul:et att det bara va en, men kan man missa en till? Tänk om jag köper vagnen och sen så är det två där inne så vi måste ha en tvillingvagn *suckar* Sen på vul:et så sa ju läkaren att det stämde rätt bra i tiden på storleken som lillfisen var då i förhållande till veckan. Men sen eftersom jag känner lillfisen så tidigt så blir jag osäker, kanske har gått längre? Ohhh, vad jobbiga tankar jag har nu.
Blev bara tvungen att skriva av mig lite. Ge gärna någon respons.