Umeåmammor januari-februari?
srattmoster: Ansluter mig till alla övriga som kramat och hoppas att det går bra med allt. Det är inte första barnet i denna historia som lyckas med något sådant här, tråkigt nog. Å inte sista heller. Barn brukar vara i de flesta fall mer tåliga än föräldrarna och det är imponerande. Skönt att få vara hemma, lycka till nu med lilleman.
Fia: Trodde min var härdad *suckar* Men å andra sidan så har jag alltid haft lätt att få det tidigare. Behöver bara tvätta med tvål så är vi där igen. Men nu provar jag att utrota skiten med Canesten. Har aldrig provat det tidigare utan bara pevaryl
jummie: Något som jag kan komma med då iaf är att jag inte har speciellt mkt flytningar. I stort sett inget å det är det som är så skumt att jag har knappt nått heller när jag har svamp *konfunderad* Men det är ju iaf något positivt
Ska till bm i morgonbitti. Lär säkert kolla hb för det är inte gjort sedan inskrivningen. Hoppas jag får höra hjärtljuden igen för det var så häftigt. Hoppas ni alla har en supergo kväll för nu är det nattinatti för min del