Inlägg från: Missboss |Visa alla inlägg
  • Missboss

Umeåmammor januari-februari?

Nu finns det ett försök till kort på ul-bilden i profil. Kortet blev ganska suddigt

• Missboss

icaS: Åhhh, vad roligt det lät. Måste nog hitta nån unge att dra med mig dit så jag oxå får bada *skrattar*

• Missboss

icaS: *flinar* Fast det är lixom inte min grej att åka själv. Men jag har ju en hel drös med ungar att välja mellan. Sambon har ju 7 syskonbarn Men det var mycket bra förslag du kom med... Blir jag desperat så....

• Missboss

Äntligen bebis: Härligt att det var fart på den lilla.

Själv så väntar jag på den här sparken eller buffen som gör mig verkligen övertygad om att det är bebisen som jag känner. Men jag är inställd att få vänta några veckor till.

buebo: Det där med svamp är lustigt. Min bm skrämde mig ordentligt när jag tog upp frågan med henne sist. Har väl haft 3-4 omgångar hittills och hon sa att det finns kvinnor som går med kronisk svamp under hela graviditeten å jag fick panik. Det finns ju inge värre än svamp.

• Missboss

Jummie: Jag har ju som sagt fått tillbaka min matlust och för att orka med dagen på jobbet så måste jag ha riktig lunch. Antingen så blir det något som var till middag kvällen innan eller från servicehuset eller från ICA. Middagen är väl lite sisodär ibland. Ganska ofta så blir det lagad mat eller något i snabbmatsväg. Frukt blir det till mellanmål.

buebo: Jo, du förstår varför jag fick panik. Såg 5 månader med jätteklåda framför mig eftersom jag har så lätt att få svamp innan jag blev gravid oxå.

icaS: Jag hoppas ju det men å andra sidan är jag ju förstföderska så jag räknar med att i kanske v 22 eller nått så lär jag känna. Bättre att sätta ribban lång bort så får jag bli glatt överraskad.

Mjölk: Vad tråkigt med kören!!! Å sen så tycker jag att den där kvinna på konserten inte alls var speciellt sympatisk. Helt förståeligt att börja tjuta. Jag känner mig ganska så stabil för tillfället *peppar peppar*

abby: Vad härligt att du hittade det du ville ha iaf. 100 dagar *avis* Vad tiden går fort..

Sofia76: Den tiden fungerar för mig.

• Missboss

jummie: Men då måste magen vara i topptrim ju. Havregrynsgröt är ju bra. Men jag kan erkänna att på helgen så håller jag inte ens i närheten av samma matvanor som på veckan.

• Missboss

jummie: *flinar*

Fia: Toilaxtabletter har varit min räddning.. De rensar hela vägen och inte bara nedre delen som tex klysma. Krya på dig å jag lovar att det var inte jag som skickade den där förkylningen.

spes: *avis*

• Missboss

Aurora: Välkommen hem!!! Häftigt, jag vill oxå ha så där i min mage oxå. Fikat är sagt den 26 september och förslag på tid är kl 19.00-19.30 om jag kommer ihåg rätt.

Jag är på sååååå dåligt humör!!!!!! Jävla personal jag har ibland *svär och muttrar* Den där *** har förstört min kväll, jag som var på så bra humör tills i em bara pga att folk inte kan ta ansvar. Ansvar som man har som skyldighet som arbetstagare. Trodde jag skulle få en hjärnblödning, så arg blev jag å det har jag inte blivit på år och dar. Måste ta ett personlig samtal med personen i fråga men jag var så arg i em så jag fick skjuta upp det tills i morgon. Tänkte att jag säger något väldigt olämpligt annars.

Behövde få gnälla av mig lite så kanske jag vågar mig ut ur sovrummet och inte dödar sambon med blickar bara för att han finns hemma.

• Missboss

Tänk vad en helkroppsmassage kan göra för humöret

Srattmoster: TAck för tipset!!

• Missboss

jummie: Jag körde linfrön i början och tog 1-2 msk, det står på förpackningen oxå. Jag körde på krossade linfrön. Annars kan man bara försöka svälja ned dem med vatten oxå.

Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?