Inlägg från: FiaÅkotten |Visa alla inlägg
  • FiaÅkotten

Umeåmammor januari-februari?

jag vill ha rostat bröd nununu men jag vill inte gå till centrum... svårt...

• FiaÅkotten

har köpt rostbröd nu
    dessvärre har jag tittat på fearfactor också... fy fan vad äckligt det var.. .

• FiaÅkotten

jag tror jag har bokat... men det ringde i en massa telefoner samtidigt som jag mailade och inte als läste hur jag skulle ha gjort... hehe...

• FiaÅkotten

jag försökte ringa och anmäla mig men det var ingen som svarade och sen blev det upptaget och sen var det ingen som svarade så jag gav upp och mailade... får ringa imorgon bitta och kolla... måste ju liksom bli mitten perioden för min del är ju redan i v30 när den börjar så...

och det där med vikt tja jag gick upp 10kg på 3dagar i början mest vätska då (annars hade det varit jäkligt starkt jobbat) och har inte gått upp mer bara ändrat form lite... och behåller typ all vätska men jag binder lätt vätska ex vid ÄL går jag alltid upp 5kg och sen försvinner dem lika plötsligt som dem kom, ingen höjader men så funkar tydligen min kropp...

• FiaÅkotten

välkommna ni båda nya!

puffar lite för fikat 22/8 17.30 på mekka!

nån mer som vill komma`???

jag fick bekräftelse på anmälan till yogan missar ju första gången men får ta igen den senare

• FiaÅkotten

prova kontakta dem www.sys.se är adressen.
    nästan alla skall gå mitten omgången på gravid yogan så testa!!

det pratas ganska allmänt här tycker det är skönt inte bara vikt och magform
    men fikan ska bli kul!

hittills blir det
    moi
    missboss
    icaS
    Äntligen bebis
    ana1979
    aurora borealis
    jummie

och du då abby 78 om dagen och tiden och det passar!

• FiaÅkotten

missboss ja jag fick det men det var väl för att jag mailade tror jag.
    skönt med helg!
    hoppas alla får en trevlig sådan!

• FiaÅkotten

abby Grejt!
    the more the merreier eller stavas det så?

• FiaÅkotten

abby jag mådde konstant illa fram till v 13 typ sen var det borta ett tag men kom tillbaka dock inte konstant bara då och då... vet inte om det är pga huvudvärken också lite kanske...
    hoppas du kommer med på yogan!

Är det förresten nån som vet var och om man kan köpa mammatrosor som går över magen är boxer modell och inte kostar som ett par långbyxor?

• FiaÅkotten

mmm såg att det fanns på twilfit men 200 för 2 det är ju inget klipp direkt... men men får väl gå ändå finns ju ingen annanstans om man inte vill ha vanliga eller string vilket är heeelt uteslutet...

jaja god natt på er. jag blev väckt av att sambon kom hem och pratade med grannen utanför så att vår kära hund hörde honom och hon börja tok skälla inget vidare... jaja nu är dom ute iaf... kommer att få somna med en ölochrök stinkande karl och tvn på... *gnällfia*

Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?