Inlägg från: FiaÅkotten |Visa alla inlägg
  • FiaÅkotten

Umeåmammor januari-februari?

roligt med sån lista =) men jag vill vänta tills fikat med att gissa... måste se personen annars blir det ju inte rätt haha...

• FiaÅkotten

Mjölk vas skönt!!

Jummie ja vanlig vattengympa är alldeles utmärkt! med tanterna =)

ana1979 vill du inte ha ett manchester rum?? nej jag förstår dig precis min gubbe ville ett tag ha 5 barn på 5 år pojkar. jodå det skulle gå så bra så sa han men jag tror inte alls p den iden. och när jag påpekade hur sliten jag skulle bli flinade han och sa extreme makeover... fyndiga är dom karlarna =)

• FiaÅkotten

sofia tack för länken =) hittade 28/9-2/11 yoga för gravida där det tycker jag verkar bra! om jag nu skulle få plats när jag missar första men ... sen var det ju en till

• FiaÅkotten

aurora jag skulle helst jobba heltid med träning men jag vet inte... vill plugga till sjuksköterska också och gärna jobba med övervikt/undervikt och sådana saker... vi får se. hade två st som kom från iksu (sjukgymnaster) som gick och lästa PT samtidigt som mig faktiskt =)

vanlig vattegympa funkar som står ovan kanon. yoga vet jag inte eftersom jag inte varit på många pass.

funderar på att försöka dra igång nåt för nyblivna mammor men jag vet inte hur och var riktigt än... måste sondera terrängen lite och så kanske se vad man får för sorts barn om det är någon som tänker ha kolik lär jag inte göra många knop med andra grejejr förrän det gått över och ja du förstår hur jag menar.

• FiaÅkotten

mjölk jag vill och nej kanske inte direkt och sen är det väl tyvärr så att jag har inga kontakter där... inte inom friskvård alls bara bygg haha

• FiaÅkotten

aurora och ana ja jag har velat starta upp eget i liten skala länge men det har aldrig varit rätt tid eller idé men denna tror jag kan vara nåt men som sagt vi får se =) tackar för uppmuntran!

• FiaÅkotten

ana fikat står väl kvar 22/8 17.30 då det inte hade gjort nån skillnad att flytta nån dag.

det är hittills
    du å jag
    jummie
    aurora
    äntligen bebis
    missboss
    och icaS
    som kommer ja och min gubbe om han inte ångrar sig... =)

• FiaÅkotten

ja just det vem tar med kamera??

• FiaÅkotten

coolt med så många som vill gå på yoga!!! =)

icaS vi ska mest troligt låna med grannens kamera upp så då kan vi ta med den men jag vet inte än

• FiaÅkotten

sofia det är grejt! jag var också ute en runda med vovven kändes som om nån nöp mig i skinkan inifrån så jag såg nog lite kul ut hehe
    vill me ha chåklapudding =)

Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?