Inlägg från: FiaÅkotten |Visa alla inlägg
  • FiaÅkotten

Umeåmammor januari-februari?

icaS hur gör man såna smileys egentligen??

• FiaÅkotten

aha så man gör som jag gör men inte likadana

testing testing 123

• FiaÅkotten

hihi tack! jag gör ju bara =) hela tiden...

• FiaÅkotten

sofia hehe ja kanske det men jag tror det kanske känns konstigare än vad det ser ut.-... intalar mig själv det iaf känns bättre då. har du fått sånt där gravid bälte??

mina snickers är slut... snart tror jag att jag åker till statoil och köper för jag MÅSTE ha en snart....

• FiaÅkotten

tror att jag med har det men som sofia sa vet inte är ju svårt att veta ska fråga på mvc nästa gång men det är 1 september...

god natt på er iaf. sov gott!

• FiaÅkotten

tjoho...

jag skulle gärna ha en sjal... men jag vet inte om jag litar på att jag kan knyta den... heh.. kan ju inte komma ändå tyvärr.

Missboss kul med lista! du såg väl iaf ut som om du jobbade =)

Hoppas IcaS f¨år en bra semetser...

vill gärna gå på gammlia nån dag men det får bli när vi är uppe såklart =)

Hoppas alla har en bra dag! min dag är tyvärr en av dem sämre blä ont i huvet och yr som fasen men bebbis verkar inte bry sig rumlar runt som vanligt tur det

• FiaÅkotten

blåbärspappan vi kommer upp en sväng nu onsdag om en vecka och stannar till 28e sen flyttar vi 1 oktober

kommer du på fikat 22/8?

• FiaÅkotten

blåbärspappan tja jag tror han skulle tycka det var kul om du kom men han trivs nog ändå... han är lite som han är =)

missboss najs det kan man inte påstå att jag var på jobbet kollade lite i pärmar och tja... fixade in en vikarie fikade tog citodon som inte hjälpte och gick hem...

• FiaÅkotten

och rostat bröd av det ljusaste onyttigaste slaget.
    dvs sånt jag aldrig äter normalt sett....

seg idag... inte alls nån bra dag... och lite ont i tuttarna...

Mjölk Hoppas att du får en underbar semester och ett riktigt drömbröllop!!

Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?