Inlägg från: FiaÅkotten |Visa alla inlägg
  • FiaÅkotten

Umeåmammor januari-februari?

Lisabettan vad skönt att höra! tror dom att du kommer behöva mera dropp? och vet dem varför det blivit så?
    Och visst är det underbart att se att dom mår hur bra som helst där inne trots som du sa att man själv mår apa.... =) När är det ni åker?

Jummie aha finns alla erbjudanden där? trodde det var mer lokalt.. jaja jag har kollat hemsidor sen jag blev sjukskriven men deras har jag kikat på en enda gång för att se var affären ligger. =)

• FiaÅkotten

Lisabettan okej då får man önska lycka till med alltihopet då maten flyget vistelsen där ja allt! hoppas att mat och sovklockan funkar!
    har du förrestn stödstrumpor till flyget?

• FiaÅkotten

välkommen buebo! samma BF som mej och alise =)

• FiaÅkotten

En till! Välkommen elsakling!

skulle gärna gått på nolia jag med känns som om det vore ett smart drag iom husköpet men tyvärr så stänger dem dagen innan vi kommer upp. dvs dagen innan sambon går på semester.... såå dumt. jaja smällar man får ta...

Fyndat jättefin bebisoverall idag iaf =) och byxor till bebbe för 15kr styck om det inte var mindre halva priset på reapriset!

Har också lite ont mest i ryggen och ibland i svanskotan... i övrigt har idag varit en riktigt bra dag!

Trött som en gnu nu bara...

tänkte förresten fråga vad ni tycker om en gubbe med på fikat?

• FiaÅkotten

Mjölk
    helt underbar klänning!!! vad ska du ha för frisyr osv?? *nyfiken*

IcaS O Missboss najs att han får hänga på =) jag frågade om han var säker när han sa han ville följa med och det var han, tror inte han äter upp all kladdkaka, tror inte han vågar i sammanhanget men i vanliga fall är det viss risk hehe....

• FiaÅkotten

FIKA!!!
    Dem som kan måndag 22/8 17.30

Jag dårå (fia)
    Äntligen bebis
    Ana 1979
    Missboss
    IcaS
    Aurora Borealis (norrsken mitt i sommarn ;) )

nån mer??

• FiaÅkotten

sofia 76 hmm skulle du kunna dagen efter då? om alla andra kan flytta fram en dag så är det helt ok för mig... eller nåt

• FiaÅkotten

sofia okej men då¨behåller vi den 22a. Jag för min del fikar gärna fler gånger när jag är där nu på min semester =) alla chanser att lära känna folk och andra blivande mammor och ja er som känner till umeå är så välkomna hos mig =) + bristen på socialt liv jag haft när jag bara legat hemma....

Missboss verkar som om ordinarie tid för fikat kvarstår.
    men det är alltid bra att vara lite flexibel =)
    Min huvudvärk har varit sån att jag satt mig i badkaret med duschen på för att intala mig själv att värken förvisnner med vattnet, jag har svimmat av den x antal gånger och en arbetsdag på 4 timmar kräver ca lika många citodon. skulle gärna ta av mig skallen ja... kanske hoppa på den lite för att hämnas... men man vänjer sig konstigt nog så är det bara "lite" så kan man leva som om det inte gjorde ont alls...
    funkar alvedon för dig?
    att knyfa nåt hårt om skallen är också skönt...

• FiaÅkotten

mjölk ja jäklar vad fin du ska bli =) det var en otroligt fin klänning =)

bereli UL är underbart! blev lite chockad över hur mkt man kunde se, BM visade mig hjärtat och hjärtklaffarna! trodde det var omöjligt att vara så detaljerad...

jummie vilken v är du i?? kommer du på fikat?

• FiaÅkotten

jummie förresten vaddå regelbundna kontroller förrän efter UL jag var på inskrivning och sen UL och efter det besök nr 2 hos bm... ska dit om en månad och sen blir det i vännäs då... så jag menar här går man iaf inte mellan inskrivning och UL...

Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?