Inlägg från: FiaÅkotten |Visa alla inlägg
  • FiaÅkotten

Umeåmammor januari-februari?

missboss. då förstår jag kanske lite bättre =)
    Ska jag vara ärlig så har jag redan tänkt tanken på jobb =) hihi... har tänkt jobba extra så fort som jag känner att jag kan tänkte ta nätter... alltså till sommaren typ.. ev då och då innan OM det funkar. Min plan är ju att plugga upp mab och natur b och sen läsa till ssk och jag tänkte jobba medans jag läser upp de två första så vi kanske kan komma överens =)

Aurora borealis Kul med UL, det vlir så mkt mer verkligt då! och jag lärde mig känna igen sparkarna och fosterrörelserna öht. när jag kände och såg samtidigt, det var då jag blev säkerpå att det var liten jag kände =)

• FiaÅkotten

Strattmoster grattis på 3 årsdagen då eller hur man ska uttrycka sig =)

• FiaÅkotten

Missboss det är grejt =) det är ju inte ofta arbetsgivare tackar nej till timanställda iaf inte natt...

• FiaÅkotten

Missboss spelar inte så stor roll men jag vill ha natt och ev då och då dag/kväll men ja om man ska plugga är det perfekt, dessutom slipper man en massa intriger som alltid är på dagen och det är bra om man är hemma med bebis mestadels av tiden =)

*är sanslöst uttråkad och oföretagsam idag*

• FiaÅkotten

sitter hemma när jag är här... men har ju å andra sidan vart sjukskriven ett tag...

vad jobbar du med ana?

Angående fikaträffen!!

Vilka kan nån dag mellan 18-27 /8?? förlängde resan lite... vill ävn gärna ha lite guiding genom stan =)

• FiaÅkotten

just det det var du det . jag frågade ju om jobb men sen så svrade flera på sammagång och det blev en enda röra...
    Grejt! då får vi gå till det omtalade mekka och äta kladdkaka!!! =)

• FiaÅkotten

grejt grejt grejt!!

Vilken som av dagarna passar bra försäkerhetsskull så vore det bra att bestämma innan jag åker för mammas dator är inte den bästa... och inte heller den mest pålitliga...

• FiaÅkotten

icaS får man fråga vad som hänt med handen?

• FiaÅkotten

åh fy hoppas verkligen den blir bättre nu då!

• FiaÅkotten

Mjölk ska jag göra =) är bra på att äta kladdkaka =)

Äntligenbebis svårt att komma med konkret förslag juh... helgen eller mitt i veckan? helgen kanske är bra? då kan man kika på stan också om nån har tid å lus vill säga...

Missboss helgen?

Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?