Umeåmammor januari-februari?
missboss ja eller det...men jag överlåter till er andra att bestämma tid jag har än så länge vidöppen kalender. skall boka in lite med bank o säljare osv men har inte kommit så långt än...
missboss ja eller det...men jag överlåter till er andra att bestämma tid jag har än så länge vidöppen kalender. skall boka in lite med bank o säljare osv men har inte kommit så långt än...
jummie najs! har ni nåt objekt i sikte då?
Lisabettan... du kan få mitt snickersbegär så kanske det blir lite bättre... nej förlåt ska inte skoja om sånt hoppas verkligen att det hjälper men det borde det göra.
Bebisen tar ju vad den behöver så det är nog ingen fara med den iaf.
Jag var också och lyssnade på hjärtljud idag och två rejäla kickar rakt på doptonen så det ekade i hela rummet =)
icaS mmm jag vill gärna lyssna igen och igen och igen... testade med stetoskop på jobbet men det funka inte...=(
mjölk haru möjligtvis kanske nån litten bild på klänningen?? sååå nyfiken på sånt jämt =) så kul för er att det närmar sig =)
Har förresten hört många som gillar brio kombi ska nog vara en bra vagn får du den till bra pris så slå till! skulle jag gjort!
Jummie hurdan vagn vill du ha då? en lång istället för bred? eller somjag hade när jag var liten och åkte på brorsans vagn en stol på hans liggdel =) mamma kan inte ha sett mkt hon är 156 lång hihihi...
men vad finns det att välja på annat än ganska breda syskonvagnar? Ja och dom lååånga..? (OM man nu kanske vill ha ett syskon nån gång kanske)
Prövar en tid då.
Måndagen 22 augusti kl17.30 fika på mekka? (som jag gärna vill ha en guide till då jag hittar som en vilsen förvirrad ko mitt i city...)
Vilka kan och vill då?
Vad bra att det verkar funka för alla =)
eller ja iaf för många!
Jummie ja billigt behöver ju inte vara dåligt =) vår vagn var billig och den verkar då bra =)
jummie hmm jag köpte en för 2795 inkl skötväska och duolift och allt vad det nu var, en modi. hittade även vagnar på en annan sida som inte alls kostade mkt som jag valde mellan hört mkt bra saker om dem båda men den du hittat har jag inte hört mig för om av naturliga orsaker =) fråga runt lite kanske nån som testat =) jag funderar på babystygans babyskydd men får ingen respons om den är bra eller inte osv....
Missboss grejt!
Jummie hmm barnenshus sa du? aldrig varot på nån sån... så långt till dem här i 08 omr. men hade tänkt gå dit i umeå så kan ju kolla där =)
Dem som kan måndag 22/8 17.30
Jag dårå (fia)
Äntligen bebis
Ana 1979
Missboss
IcaS
var det inte nån mer? Jummie?
om fler kan på tisdagen så funkar det också för mig iaf... annars kan man ju göra det igen juh =)