Inlägg från: FiaÅkotten |Visa alla inlägg
  • FiaÅkotten

Umeåmammor januari-februari?

missboss... hmm jag är nog tvärtom blir mer förbannad om folk tycker att jaja det är bara för att du är gravid som du tycker så... men visst när det gäller småsaker så är det ju inte riktigt som vanligt kan jag ju inte påstå...

fy vad jag sovit dåligt från ca3.30 - 7.30 två gaviscon och en jäkla halsbränna ialla fall foglossning och allmän ångest för hur det ska gå osv osv
    och så ska vi köra hem idag...

• FiaÅkotten

är så trött så hemresan blev skjuten tills imorgon på morgonen så nu ska vi jag och thomas, bara vi två!, gå å käka utan att mamma eller kusinen och hennes kille ska med! inget ont om dem men enda gången på hela semestern.
    Hoppas umeås enda indiska restaurang är bra för annars vet jag inte hur jag ska klara mig.

tycker lite synd om abby men det finns ju positiva sidor med att vara ensam ett tag ocså...

• FiaÅkotten

hej hej
    hemma igen... bilen är nog dessvärre inte fit for fight och jag känner mig allämnt jävligt nere. men ändå skönt att vara hemma igen och sova i egen säng och inte vara på besök.

vill också se UL i 3D.... men det är nog bara att glömma för min del tror jag.

ska väl börja packa på allvar elelr nåt men jag har ingen lust jag vill bara krypa ner i sängen och stanna där fårävvärr.
    hoppas alla har en bättre dag.

• FiaÅkotten

abby vi flyttar till gamla tväråbäck, typ vännäs 1 oktober. var uppe på semestern än så länge bor vi i stockholm. skogås närmare bestämt.

• FiaÅkotten

missboss jag hade inte heller fler besök än så inskrivning UL och så besök 2 i v20 ska på besök 3 imorgon dvs v26 tycker det är jäkligt lite och jag har hittills inte träffat samma bm och kommer inte göra det heller. hoppas det blir bättre i vännäs den BM där lät också lite förskräckt... ska dit på måndan efter att vi flyttat (vi flyttar på lördan och alla som kan vill har lust att bära är så välkommna)

• FiaÅkotten

missboss åh vad skönt att höra! din nya Bm då? verkar hon bra?
    du har förresten varit chef för min ingifta faster =)

• FiaÅkotten

Mjölk Grattis! och har du möjligtvis nårra bilder från bröllopet?

• FiaÅkotten

många som skall gå på yogan andra tillfället men jag tror det är fullt kommer inte ens ihåg sidan man anmälde sig på men den finns ju x antal sidor bakåt... hoppas du hittar en plats om inte annat så satte dem in en extra kurs för att det var så många anmälda

fikan var trevlig även om jag bara hann prata med hälften av folket satt liksom i mitten typ finns bilder hos tex mig

*diggar bonnie tyler och försöker bli på bättre humör*

• FiaÅkotten

nja om jag ska hinna gå så måste jag gå den som är i mitten börjar sista veckan i september men jag missar första gången eftersom vi flyttar 1 oktober... är ju liksom redan i v30 då...

• FiaÅkotten

missboss oki vårdcentralerna nu är ju inte vad dem har varit den som är här är urkass mvc är bättre men inte bra... tycker i allmänhet att man borde gå oftare till mvc i början med första iaf för det är så mkt som händer och man har såå många frågor...

Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?