Inlägg från: FiaÅkotten |Visa alla inlägg
  • FiaÅkotten

Umeåmammor januari-februari?

missboss nja jag vet inte bilen började läcka olja från växellådan, vilket ju är mindre bra så jag kan inte åka nånstans och så blir det sablans dyrt vi som skulle sälja den INNAN flytten... annars gick det bra. Tycker att jag också är ganska cool faktiskt men...

• FiaÅkotten

hihi jummie dom sover ju när en själv e vaken och tvärtom så kanske det är för att man ska vänja sig haha våran plutta rumlar också runt när vi ska sova nu är det så där så man tänder lampan på kvällarna å ligger och glor på den guppande stretande magen

har ni nåt hus på g?

• FiaÅkotten

jag vill gå på tupperware party!!!

cyklade till och från jobbet idag för bilen är ju själkvklart trasig.... och bussen... nej luktar föör illa och skumpar för mkt men jisses vad taskig kondis jag fått det brukade ta 6minuter det är bara 5km visserligen backigt men nu tog det nog mer än 10-12 och jag är helt slut och uppförsbackar var inte att tänka på sikka sammandragningar...

jaja nu är det helg och ledigt igen efter 2dagars arbets vecka som känts som mkt mkt mer...

Lustigt hur olika MVC är i olika länder lisabettan vad har BM för utbildning där när hon inte svarade på så mkt? om du nu vet...

• FiaÅkotten

här började det krafsa och röra på sig i v15 så det har hållit på ett tag

• FiaÅkotten

missboss grejt! ska bli kul! Aldrig varit på ett sånt party... aldrig varit på nåt hemmaparty med sälj ambitioner..
    och det där med att inte träffa gubben... jag jobbar från 8-16.30 han jobbar 15-23 ibland 24 han är ledig på måndagar jag lör sön.... det blir såå mkt kvalitetstid! men men sånt e livet ville bara säga att jag förstår dig, och dig icaS.

ska försöka städa upp lite här... ser fördjävligt ut rent ut sagt måste slänga alla mina döda blöommor på balkongen kattvakten vi hade under semestern hon e snäll och go men hon e lite lat och lite av en lortgris så det är oftast stökigare när man kommer hem än innan och jag har inte haft tid och ork att göra nåt åt det...

• FiaÅkotten

missboss tja det är väl så han är ju i en branch där det är mest kvällar som gäller... har ju både för och nackdelar. Mitten av Oktober blir suveränt ser fram emot mitt första tupperware party !!! burkar är ju dessutom alltid bra att ha!

• FiaÅkotten

missboss ja det är också alltid kul att se hur andra bor
    vad jobbade du som inom restaurang?

• FiaÅkotten

missboss oki jag är utbildad bartender och har också jobba lite å plockat disk å garderob tycker det är kul på krogen, tycker iofs det är roligare att hälla upp drinkar åt andra än att hälla i mig själv drinkar det roar mig föga...

• FiaÅkotten

så söta mina djur e! Har en speldosa till bebisen som jag fått av en kompis, den spelar typ standard melodin för såna dosor så jag drog igång den och både zeta och Tyson står och tittar p åden lugnt och fint zeta vifta på svansen och tyson la sig bekvämare och bara tittade och lyssnade på den... tyckte dem var så söta så jag ville dela med mig

• FiaÅkotten

så söta mina djur e! Har en speldosa till bebisen som jag fått av en kompis, den spelar typ standard melodin för såna dosor så jag drog igång den och både zeta och Tyson står och tittar p åden lugnt och fint zeta vifta på svansen och tyson la sig bekvämare och bara tittade och lyssnade på den... tyckte dem var så söta så jag ville dela med mig

Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?