• mammawannabe

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

Cia: Beslutet att ta kuren känns rätt, men jag tror inte mannen håller med idag .

• mammawannabe

Gomorron gomorron kära tråden!

Här i Östergötland är det också strålande sol idag!

Själv ska jag jobba, bläks! Men bara ett 4-timmars pass så ingen större ansträngning alls egentligen. Den stora utmaningen blir att va trevlig mot kunder i 4 timmar. Trevlig är inget ord som ligger nära tillhands vid en beskrivning hos mig just nu... känner på mig att när jag fått säga "magnetremsan ska vara utåt" femtielva gånger kommer jag drämma dosan i huvet på på nästa kund. *okej, dags att börja djupandas*.

Igår kväll, i mitt asociala tillstånd, ägnade jag mig åt att kolla runt lite här i tråden och tog en titt även på behandlingslistan. Det är väl några välsignade som kan flytta från kämpare till gravida och några namn och datum som kan fyllas på under BF-rubriken (förstår om det är lite tidigt förr några, läs Idun och a80, men några andra kanske .

I brist på barn att gratta, ska jag fira min katts 2-årsdag idag. Han ska få ngn ny leksak och ett helt paket "Skrattande ko-ost" som han älskar. *duckar för vad man nu kastar på såna som fjantar med sina husdjur*.

Kram på er alla!

• mammawannabe

Gomorron till en inte lika strålande sol som igår, eller rättare sagt igenmulet. Men för mig gör det inte så mycket, jobbar idag oxå.

Poppy: Jag har jobbat extra i sportbutik under tiden jag pluggat och nu "hänger jag i" med mina jobbhelger, 2 per månad, tills jag fått ett "riktigt jobb". (ska förresten på intervju på ons , vilket säkert kommer gå finemang med mitt humör ))

Nu är jag nyfiken, hur har det gått? Tant eller testande idag? Hoppas i vilket fall att gårdagen var okej och att ni fick en mysig dag med loppis. Blev det nån lampa?

a80: Nej nej, hoppas hoppas att blödningen lugnat ner sig eller att den inte kom igång mer. Hur har det gått? Det kanske är ganska vanligt att man blöder lite från och till när man tar Innohep? Tänker på att blödningstendensen ökar och att det kanske inte behöver vara någon fara alls, allt såg ju så fint ut i fredags. *skickar kramar över stan*

Ha det så gott alla idag!

• mammawannabe

Poppy: GRATTIS och HURRA för att du är på smällen!

Så fantastiskt kul och såklart oroligt oxå, förstår verkligen det. Ett litet steg i taget!

Vilken jädrans BIM-lista ni hade Idun och Poppy. 100 procent utdelning *den som ändå hade varit med på den*.

a80: Så himla bra att blödningen avtagit! Och bra att du vilar och inte springer omkring i sportaffärer på stan . Förstår att det kan bli jobbigt med din gravida kompis, vi hoppas på det roligaste scenariot att ni två kan följas åt under lyckade graviditeter.

LillaSöt: Låter som du hade en lördagkväll med "bredd", yoga och Norén. Verkar yogaboken bra? (Morris hälsar och tackar för grattiset ).

Lycka: Låter som en lyckad helg även med en del tårar.

Kajoloajo: Skit med gravida kompisen! .

Välkommen Mikes Bride!

Undrar hur det är med Idun!

• mammawannabe

Idun: Härligt, då är vi minst två husdjurs-fjantar här inne . Skulle SÅ gärna ha hund också, det får bli om några år. Vilken ras har ni? (okej lite OT )

Sorry, mamarazzi, hade visst missat dig på BIM-listan. Då var den ju inte så bra, skönt att man inte var med .

Kul att se dig! När bär det av till Thailand?

• mammawannabe

Skriva samtidigt som andra verkar vara min grej ikväll....

Mamarazzi, härligt med eget hus! Och även om det inte blev som planerat kommer ni ju ha huset renoverat och inrett när ni väl får föräldraledigt. Det kanske kan lösa sig med mannens jobb på nåt sätt.

• mammawannabe

Perfekt mamarazzi ! Vi sätter upp oss på intresselistan! Idun, verkar som du blir först ut att hyra nu då .

Många lycka till med alla jobb-ansökningar och intervjuer och 1 okt kommer snabbare än du tror!

Idun: Vad mysigt med en mjuk och brunlockig hund, är h*n så klok som dom säger att pudlar är?

Skönt med tid hos terapeut och Lucina så pass snart.

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7