Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7
Hej tråden!
Här har det varit supersegt några dagar. Någon slags backlash kanske (fast ingen koll på vad)och det där jädra Levaxinet funkar ju inte, har inte blivit smal, pigg och gravid . Nejvars, men än så länge (en veckas intag imorrn) känner jag inte någonting alls förutom att jag blir lite konstigt yr och får lite tryck i huvudet ca 30 min efter jag tagit tabletten och det varar någon timme.
a80: Vad bra och skönt att räkan hänger kvar. Det känns mycket hoppfullt, tror stenhårt på att det kommer gå vägen den här gången.
Kram till Poppy-utan-gravsymtom! Hur länge är det kvar till VUL nu?
Bling: Hoppas sykursen var inspirerande . Vilken lättnad för alla att din pappa verkar komma få bättre vård framöver.
Lycka: Shit gumman vilken vecka du har haft . Inte alls konstigt om du är helt slut. Hoppas du har möjlighet att vila ut nu i helgen.
LillaD: Skitmens . Hoppas din svärfar fortsätter krya på sig bra.
mamarazzi: Härligt med ett positivt brev från fert.doktorn och lycka till med nästa intervju.
Kramar till Finesssan och Vida som kämpar på med amningen.
Kajo: Angående prover att ta vid utredning så har Finesssan en omfattande lista i en blogg. Kolla in den, jättebra att ha med vid besök hos gyn när prover ska diskuteras.
Välkommen Fredag 13!
Kram kram alla!