• bubblan73

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

Har du fått missfall och inte har någon att tala med? Kom in till oss!

Tidigare trådar:
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m20348731.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m17369948.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m23204477.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m25833976.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28634807.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31226031.html

BIM-listan & behandlingslista:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m25450137.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28382945.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31257830.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-03 19:12
    Ny behandlingstråd:
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m34145521.html

• Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7
  • mamarazzi

Så många av oss som är deppiga.. Men inte är det konstigt att vi är det inte. Konstigt vore annars om man alltid orkar vara på topp. Kram till oss alla!!

Snozie: Åh vad jobbigt! Jag fasar verkligen för att bli gravid igen. De första månaderna kommer ju bara kännas hemskt jobbiga! Hoppas du snart kan känna dig lugnare igen. Kramis

Bling: Skönt att ni har massa inplanerat nu. Måste kännas bättre med en plan. Ha så skoj på grillfest!

Krusbär och lillaD: oj vad ni är duktiga! Jag har fullt upp med att vara laktosintolerant!

Poppy Lee: Oj oj oj! Du kommer verkligen bli av med uvi men OJ så ont i magen du kommer få. Härlig balans gång.

EGO: Själv fick jag en konstigt blodblandad flytning idag. Suck! Ja ha, plötsligt går min hjärna på högvarv oc funderar på vad det betyder. Suck! Varför måste jag analysera varenda minsta grej som händer med min kropp?

Ikväll sitter jag framför datorn och försöker jobba lite eftersom jag har varit så dåligt på det på senaste tiden. Har så dåligt samvete. Så ikväll är mannen på bio och jag tänkte att då kan jag ju jobba lite. Så vad gör jag då? Jo hälsar på er! Ha ha ha och Suck!

• StoraD

ah, en nidis mamarazzi?! vilken dag efter ÄL är du på! jag borde också jobba lite nu...

bra med tranbärsjuice poppy!

• mamarazzi

Nidis? Shit! Det var ju faktiskt 8-9 dagar sen jag hade äl. Åh fis också nu hoppas jag igen. ARGH! (hur gör man arga gubben nu igen?)

• Cia o krabaten

: - [
    är arga gubben Mamarazzi

*Smyger in och kramar om tråden*

• StoraD

: - [ så gör du den! (utan mellanslag), men inte ska du göra arga gubbar mamarazzi!

• mamarazzi

ang. allt dryckes prat måste jag viska någonting...
    *viskar* just nu dricker jag kall coca-cola zero... koffein, sötningmedel och kallt i en härligt dålig kombination... *viskat slut*

LillaD: Kul att både du och jag "jobbar". Vi kanske skulle starta någon firma ihop. Fasiken vad bra det skulle gå! Jag är bra på att fundera på vad blodblandade flytningar betyder så om någon behöver hjälp med att fundera på det så kan ni komma till mamaDs konsultbyrå (ska vi heta så?) Medan ni väntar på att jag tänkt klart kan ni få lite varmt att dricka.

• Cia o krabaten

Trallar:
    *Det är vi, vi, vi som är Mon-Chi-Chi*
    .-p

• mamarazzi
    ARGH!!

Så där får man inga kunder till MamaD inte.
    Jag menar ju:

Härliga kunder! kom in och köp!
  • mamarazzi

vill du vara med i vår konsultbyrå Cia?

Vi kan heta "mamaD ciar" underrubrik "om vad dina flytningar betyder"

Eh? *jag ler lite nöjt över mig själv*

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7