God kväll i tråden.
Tack för alla tips angående Vidas mage. Jag tar tacksamt emot dem. Idag har vi haft en helt annan unge och hon har varit som vanligt igen. Lite knip, men inte som igår. Jag hoppas verkligen att det var ett undantag.
Tack till dig DND som har pratat med din tyska vän. Det är teet för spädisar som jag har läst om. Tror att märket är HIPP som jag läste om, men det finns säkert fler. Finns för olika åldrar och är av instant-sort (är det det som är lösligt?). Tyvärr finns det inte här i Sverige.
Redan på fredag en tid, vad bra! Vet ej vem läkaren är men han låter intressant. Hur hittade du honom?
Kan det inte vara ÄL-sekret?
MB, vad bra att du fått en del svar och att det finns en del att göra. Jag har förhöjda värden på både faktor VIII och von Willebrand. På provresultatet står det att ett värde över 2,0 är förenligt med en ökad benägenhet för blodproppar. Vad hade du? Sen brukar de även ta om dessa prover eftersom de påverkas lätt av tex en infektion. Jag har tagit dem tre ggr, men fått förhöjt alla gånger, över 2,0. Jag är ingen expert men skulle inte lite på att det endast spelar roll tillsammand med vWb. Bra ändå att du blivit lovad heparin och trombyl. Tummen upp för läkaren!
Krusbär, hoppas rödtjutet och det grillade smakade!
Poppy, kan det inte vara UVI ändå? Tycker att det kan ge lite märkliga symptom, ite alltid klockrena. Hoppas det går över.
Cia, säger som Idun, vad härligt det låter! Du får väl hänga upp dem på väggen. 2 veckor kvar, jösses vad fort tiden går. När som helst nu då. Heja Pyret!
Ang. samtal så gick jag under sjukskrivningen hos en kurator på VC. Har även gått nu under graviditeten. Men då hos KK. Går man hos KK när man är gravid är det kostnadsfritt eftersom det räknas som mödravård. Finns även psykologer. Jag hade en kurator även nu.
Idun, trevligt med imorgon! Hoppas Vida är på sitt bästa humör.
Kramar!