Chutzpah skrev 2007-10-26 22:16:22 följande:
Det är synd, teek taak, att du inte läste mitt inlägg ordentligt, utan valde att hitta på istället.Med tal om propaganda... det verkar som om din egen propagandamaskin rullar för fullt här i dessa trådar. Jag undrar vem det är som är den verkliga hjärntvättad, du som propagerar som en nyfrälst, eller jag som enbart skrev mina åsikter, som TS bad folk att göra.Som sagt, du har din egen syn på saker och ting, och det har jag också. Vi vet att vi har rätt. Du har inte mer rätt än jag.
Är det propaganda att skriva vad som sker i israel mot palestinier? Jag valt att kommentera det du skrivit om att israel är en demokrati. Du borde ha svarat hur det går ihop att vara demokratisk och rasistisk? Propagerar som en nyfrälst? Jag är inte kristen för att du säger att jag är nyfrälst. Varifrån har du fått det?
Jag har rätt för jag kan läget och har referenser att hänvisa till. Propaganda om att demokrati köper bara de som är hjärntvättade. Men som sagt som judinna och som en som stödjer zionisterna går det inte att du skriver nedlåtande om ockupationsmakten israel. Den staten har begått så otroligt mycket mot de mänskliga rättigheterna att jag inte orkar lägga fram länkar och filmer på. Jag kommer säkert att få varningar som jag fick för två år sedan när jag la in filmer på israels massmord på palestinier och libaneser. Vem som helst kan googla och kolla på youtube för att se en massa grymheter.