• saraseal

Mycket rasism på Familjeliv?

Jag tycker mig ha märkt mycket rasistiska tendenser i vissa trådar här på Familjeliv, "man ska inte blanda raser" "invandrarna försöker utrota oss renrasiga svenskar" osv.osv. kanske inte bara på familjeliv men jag har märk många sånna här saker i forumet?

Jag tänker inte ta upp nån specifik tråd för det tycker jag är onödigt men jag undrar är det fler som tycker det verkar vara mycket rasism på Familjeliv?

• Svar på tråden Mycket rasism på Familjeliv?
  • björnp75

men de värsta rasisterna har jag "hittat"bland invandrarna..

• Nbottning

egoistar!

...på tal om språk så trr jag bestämt det heter egoister..

• Lundby87

OT Ställer er frågan som snackar om invadrare vilka klassar ni som invandrare?? För säg att det är en dansk som snattat i enh butik då säger man bara jävla idiot vad tänker han/hon med menans kommer en från iran typ då blir det jävla invandrare elelr blatte. Eller det har jag lagt märke till

• hillson

Björn75

Tänk att det har jag aldrig märkt..vad har du fått det ifrån?

Gärna en förklaring

• Gissella Star

"men de värsta rasisterna har jag "hittat"bland invandrarna.."
    Ja så kanske är fallet eller så är det bara att vissa inte vågar stå för vad dem egentligen tycker, alltså smygrasister. Vilket verkar vara många på fl

• Lundby87

hhehe börjar bli trött ser jag tappar bokstäver och får dom i fel ordning

• björnp75

På jobbet har jag märkt det..invandrarna skrattar åt oss svenskar som är i minoritet,och pratar på sina språk och det märks att de gör sej roliga...så är det..

• Lundby87

Bara för man säger blatte eller invandrare eller ja vad nu man har för uttryck så måste man inte vara rasist det kallas fördomar alal människor har det. Å om det är nån mörkyah nån man ser som kommer utanför sverige men man vet ej vart vad skall man kalla hon han då? Blir ju oftast jävla blatte eller invandrare är ju inte direkt värsta ordet bara ett vanligt argt uttryck ser jag det som iallfall.

Min syster har ihop det med en muslim och hans föräldrar är rasister mot svenskar dom tyckere vi svenska flickor bestämmer för mkt är mindre värda en deras kvinnor då vi ofta vågar visa upp våra vackra kroppar.

Så hon äär inte välkommen innanför deras dörrar.

• Gissella Star

Ok, men har de sagt något konkret? som typ jävla svenne eller så? eller är det bara vad du tror eftersom dem skrattar medan dem tittar på minoriteten?

• Nbottning

"På jobbet har jag märkt det..invandrarna skrattar åt oss svenskar som är i minoritet,och pratar på sina språk och det märks att de gör sej roliga...så är det.."

Okej, ja men då så, då måste det ju vara så att invandrare är rasister¨i större utsträckning än svenskar. Jag menar, de skarattar ju bakom stolta svenska ryggar på ditt jobb

Svar på tråden Mycket rasism på Familjeliv?