• saraseal

Mycket rasism på Familjeliv?

Jag tycker mig ha märkt mycket rasistiska tendenser i vissa trådar här på Familjeliv, "man ska inte blanda raser" "invandrarna försöker utrota oss renrasiga svenskar" osv.osv. kanske inte bara på familjeliv men jag har märk många sånna här saker i forumet?

Jag tänker inte ta upp nån specifik tråd för det tycker jag är onödigt men jag undrar är det fler som tycker det verkar vara mycket rasism på Familjeliv?

• Svar på tråden Mycket rasism på Familjeliv?
  • Sisso

KJN, tycker att du konstant glider ifrån det du själv skrivit, och sen svarar du nåt som genererar nya frågor.

• Icka73

Vart går gränsen med invandring i Sverige?
    Gäller det alla länder?? Eller bara de länder där de har andra hudfärger/bakgrunder än vad vi har i Norden?

• tesseb

måste bara lägga mig i den här diskussionen. den är helt otrloigt löjöig! jag har en son och han är alltså mindre värd i era ögon och mindre estetiskt tilltalande pga att han är en perfekt mix av sydamerika och sveriger?! urdumt riktar mig till kjn

• Sisso

sassysashgirl, tack för att du sa det, så slapp jag.

• tesseb

oj det blev lite felstavningar men det är bara för att jag blev så himla arg

• Sisso

Moderator, bara en fråga, hur diskuterar man ett ämne som rasism utan att det "hettar till lite". Är lite osäker på vad som inte är tillåtet att skriva,men tycker inte att jag hittar något sådant här.

• gladlouise

jag tycker INTE att det finns mycket rasism på fl...rasism för mej är något helt annat än det som har skrivits här på fl..men i dagens samhälle krävs inte mycket för att man skall bli klassad som rasist..

jag tycker personligen att många här överdriver och är känsliga så fort någon säger nått om invandrare..

Svar på tråden Mycket rasism på Familjeliv?