Mycket rasism på Familjeliv?
Jag tycker att man alltid hittar mäniskor med fördomar här på FL! Man får ju höra en o annan gliring om att ens barns pappa är svart o muslim!
Skiter fullständigt i andras åsikter! Brist på kunskap!
Jag tycker att man alltid hittar mäniskor med fördomar här på FL! Man får ju höra en o annan gliring om att ens barns pappa är svart o muslim!
Skiter fullständigt i andras åsikter! Brist på kunskap!
saraseal...
Är bara så trött på okunnigheten här på FL om olika religioner och kulturer. Min Sambo e muslim.. So what? Tycker att folk som bara har skit att säga om det lika bra kan knipa igen!
Linnea83
Alltid lika störande! Muslim el imnte...big deal!
K J N.. vad säger dig att invandrare inte jobbar??? E dom inte föräldralediga så lever dom på bidrag... e det det du menar el?
K J n.. Estetiskt tilltalande??? Ja men då behöver man ju inte prata om blandbarn! ett "Vitt barn" kan ju också vara estetiskt otilltalande. Det går inte att snacka sig ur vad den personen skrev1 du kanske inte såg det inlägget!
k j n ... vem fan använder ordet neger??? nu får du väl f'n ta o ge dig!!!!
Helt otroligt!
Tycker att de flesta med fördomar bara bortförklarar sig! bättre att stå för vad man tycker och inte försöker hitta kryphål och sen förstår inte jag varför folk som tex har något emot muslimer går in o snackar massa skit i en tråd om Tex ramadan som är till för de som firar ramadan!