• zebran i Stilla havet

Hur vanligt är det med hängpung?

Ar det vanligt med hangpung hos killar? Jag undrar lite hur de vanligaste pungarna ser ut och vad tjejer tycker ser sexigt ut har. Om man har starkt avvikande pung, kan man operera detta da och hur mycket kostar det?

• Svar på tråden Hur vanligt är det med hängpung?
  • Madelenin

Själv tycker jag att det är synd när männen låter pungen bli hängig. framförallt efter att de fått barn.

Jag menar, ska jag fortsätta bli kåt på en karl måste han se till att han klarar penntrciket med mera med sin pung!

• Anonym (igen)

jag håller med, madelenin. en av mina nära vänner har berättat hur hennes man låtit pungen bli jätteslapp efter att han blivit pappa. det är så himla tråkigt. det hade tydligen börjat redan på BB, hon gick in när han kissade, och blev rätt ledsen av det hon såg.

hon vet inte hur hon ska säga det till honom. hon älskar honom, och hon skulle aldrig göra slut pga detta, men man fattar inte varför män låter detta hända utan att göra något.

min sambo genomgick en uppstramning på en klinik i solna. det kostade 18.000 kr, och vi delade upp betalningen kostnadsfritt! han är jättesnygg därnere, och dessutom är det mycket mer hygieniskt. jag skulle själv ha svårt att vara tillsammans med en kille med svår hängpung!

det är iofs bara ett halvår sedan min kompis och hennes man blev föräldrar, så han kanske kommer på andra tankar!

• zebran i Stilla havet

Nej precis, man skulle ju inte gora slut men anda.. Kan inte lata bli att undra hur mycket man bryr sig om man inte atminstone *forsoker* halla sig lite snygg darnere.

• Clavi

Ja precis. Bara för man blir pappa behöver man väl inte förfalla helt?

Moraltant!
  • Anonym (fundersam)

haha, vilken rolig tråd

om en man har en väldigt hängig pung gör det inte ont då när man har sex

tänk själv att få ballarna daskade mot rumpan, inte så käckt precis

dessutom kan det nog låta lite roligt, hur håller man då sig för skratt

och finns det inte push-up även för män eller kan det hjälpa med knipövningar månne tro?

nä dom får nog vara rädda om den "lille" påsen innunner den ska ju hänga med ett bra tag

• Anonym (TB)

Tycker det är bra att min pung hänger när det är varmt. Då kan ni tjejer få lite mer verklighetskänsla när vi kör Tea-baging.

• Jalapeno

18000 spänn låter lite mkt men vill man vara fin får man lida pin. Fega budgetlösningen blir pehå som i egalias döttrar

• Anonym (igen)

eftersom teabagging sker främst mellan män kanske toleransnivån är högre.

• Duckan74

Jag måste fråga, vad är det som gör att det är en hängpung? Tycker att alla de jag sett "hänger". Hm..

• FixarFrasse

Duckan74, gå tillbaks några sidor, så får du lite förklaringar på när den hänger/inte hänger... (även om en del av damerna hävdar att det går att operera eller på andra sätt modifiera scrotum så att den är "stram" alltid, hehe!

Svar på tråden Hur vanligt är det med hängpung?