• zebran i Stilla havet

Hur vanligt är det med hängpung?

Ar det vanligt med hangpung hos killar? Jag undrar lite hur de vanligaste pungarna ser ut och vad tjejer tycker ser sexigt ut har. Om man har starkt avvikande pung, kan man operera detta da och hur mycket kostar det?

• Svar på tråden Hur vanligt är det med hängpung?
  • SVejsan

Vadan allt prat om pehå osv ?

Behövs inte, finns en budgetvariant! Håret ovanför det där (ja ni vet) kan man ju faktiskt fläta ihop och göra typ som en hängmatta för skrotumet... Det är ju därför den behåringen finns, det har ju bara fallit ur folks medvetande hur man skall använda det.

Så där har ni att göra under en pysselkväll

Folk som ansar sig där nere = kommande hängpungar...

• Hilla

Ett husmorstips till, ett vanligt billigt hårnät...syns knappt...häng runt pungen, strama åt och fäst genom att göra en rosett vid varje ljumske med hjälp av eventuell buske. Annars finns bra tejp att ta till.

Billigt och snyggt!

'
  • zebran i Stilla havet

Jag tycker fortfarande inte att det ar nagot FEL att kopa en snygg, ryschig ph till fodelsedagar och andra bemarkelsedagar - eller bara en vanlig tisdag for att visa att man fortfarande alskar honom.

• Hajjak

Varför inte helt enkelt låta "bagaget" försvinna? Sånt förekommer ju på alla typer av "resor"...

• SVejsan

Hilla,
    du menar att tejpa upp pungen så att den pryder sin plats i kalsongen , alternativt så att man inte fastnar i dragkedjan i byxorna (om man nu inte har haft möjlighet att tvätta kalsongerna).

Ja, why not - det finns ju bh-tejp osv.

Frågan är hu man skall ta bort tejpen ? Med ett ryck eller en smygare (långsamt, långsamt)

• Tant varg
    zebran i Stilla havet skrev 2006-08-24 08:07:32 följande:
    Jag tycker fortfarande inte att det ar nagot FEL att kopa en snygg, ryschig ph till fodelsedagar och andra bemarkelsedagar - eller bara en vanlig tisdag for att visa att man fortfarande alskar honom.

Har missat lite här nu men har det kommit ut lite sexigare modeller nu då av ph?
    Tycker att de sista modellerna har varit så gubbiga och min man är ju ingen gubbe..

Funderar på att köpa en sexig ph till honom som han kan ha på sej när han känner för att vara fin för mej...Funderar på en modell i fiskelina...

Han går ju hemma och tar hand om barnen och tycker att han har glömt bort lite av den delen med att vara sexig för sin fru
    Usch, nu känns det genast lite jobbigt igen

dsmammor rules
  • Hilla

Silikoninlägg så det ser fastare ut i brallan kanske?

• Hajjak

Jag är väl dum. Men jag förstår inte vad man ska med en pung till? Och speciellt inte en sådan där ful och hängig pung! Den har ju uppenbarligen gjort sitt här i livet...finns det ingen lag mot hängpungar?
    Och detta med PH tycker jag är att dalta........varför ska man dalta med en hängpung för?? Mår den bra av det, eller?
    Nej, jag föredrar hårdare tag mot hängpungar! Kanske en skatteSATS, eller så...

• Tant varg
    Hajjak skrev 2006-08-24 08:20:45 följande:
    Jag är väl dum. Men jag förstår inte vad man ska med en pung till? Och speciellt inte en sådan där ful och hängig pung! Den har ju uppenbarligen gjort sitt här i livet...finns det ingen lag mot hängpungar?Och detta med PH tycker jag är att dalta........varför ska man dalta med en hängpung för?? Mår den bra av det, eller?Nej, jag föredrar hårdare tag mot hängpungar! Kanske en skatteSATS, eller så...
    Ja, det har jag inte ens funderat på.....
    En skattesats är kanske inte någon dum idé alls...
    Kanske något att be partierna att ta upp i valprogrammen?

dsmammor rules
Svar på tråden Hur vanligt är det med hängpung?