• zebran i Stilla havet

Hur vanligt är det med hängpung?

Ar det vanligt med hangpung hos killar? Jag undrar lite hur de vanligaste pungarna ser ut och vad tjejer tycker ser sexigt ut har. Om man har starkt avvikande pung, kan man operera detta da och hur mycket kostar det?

• Svar på tråden Hur vanligt är det med hängpung?
  • nassepånken

här gick jag runt (och dinglade) lyckligt ovetandes om vilket enormt problem jag har! jag ska genast sälja min njure för att få råd med pungplastik!

• FixarFrasse

Haha, tänk att "stramoperera" sig och sedan hoppa i ett kallt bad, då måste ju f-n skinnet spricka!
    Nej, jag måste få hävda min rätt till att ha ett pungtillstånd som varierar med temperatur!!

• julmusten

Fixarfrasse, kanske man kan uppfinna en sorts klimatanordning som alltid haller kulorna svala och atstramade da i stallet???

For let's face it, en tight pung ar att foredra...

• FixarFrasse

Julmusten; haha, tja, en ishink kanske räcker, lägg den på kylning innan det är dags för umgänge, då blir den tajt...

Eller kanske en stark klädnypa...?

• Duckan74

FF, okej, tack, ska försöka bläddra bakåt då

• frugus

Varför har ingen uppfunnit kylspraj för pungen? En liten spray och pungen blir ungdomligt stram och fräsch på bara några sekunder. Hälst ska den ha någon slags long lasting effekt. Se för er vilka reklammöjligheter det skulle finnas för denna produkt och sen hur mkt pengar man kan håva in!

• FixarFrasse

frugus,
    hehe, ja, en affärside!
    Just det där att få den långtidsverkande är ju kritiskt!
    Tänk dig att gå till sängs med en man med slät squashboll till pung, och sedan efter någon timmes värme i sänghalmen se honom vandra iväg till toa efteråt med (inte svansen utan) pungen mellan benen....

• Hilla

Affärsidé vore väl en anti-rynk creme för ostrama o rynkiga pungar?

L´oreal kanske vill vara de första?

Double action scrotum lifting?

• frugus

He he jo jag kan förstå att det nog kan upplevas skrämmande av endel kvinnor. Särskild yngre kvinnor som då (tack vara kylsprayen) inte riktigt vet att pungen hänger när den utsätts för värme. Jag kan förstå att dessa kvinnor kan komma att känna sig lurade eftersom killen de gick till sängs med hade pingpongsize på ballerna och efter någon timme har .... *söker billedlig metafor*...en stor läskig skinnpåse mellan benen. 24 hours total long lasting effect är ett minimikrav alltså. Ungefär som på deodoranter!

Svar på tråden Hur vanligt är det med hängpung?