• zebran i Stilla havet

Hur vanligt är det med hängpung?

Ar det vanligt med hangpung hos killar? Jag undrar lite hur de vanligaste pungarna ser ut och vad tjejer tycker ser sexigt ut har. Om man har starkt avvikande pung, kan man operera detta da och hur mycket kostar det?

• Svar på tråden Hur vanligt är det med hängpung?
  • Anonym (TB)

"Jag e van vid alla reklamskyltar o all kvinnoförnedring"

Och så spelar man det klassiska "det är så djävla synd om oss kortet".

• Anonym (TB)

Så om man försvarar män mot ert hån är man en stackars krake?

• Hilla

TB, lägg ner...läs en annan tråd ffs!
    Eller sluta vara anonym.

• lokisse

när det gjäller blygdläpparna sa har jag ett hetttipps jag brukar ta och rulla upp dom och tejpa fast dom ordentligtnär jag har kort kjol!

• Anonym (TB)

Nä, bättre att vara anonym tycker jag i detta fallet. Ni pissar ju på alla som säger emot er har jag läst.

• Hilla

lokisse, ja det vore en idé! Snyggt kanske om man dessutom knöt upp dom i sidenband

• Fredrik254

TB: Jag är man, jag känner mig inte kränkt eller hånad. Jag tycker tråden är rolig. Eller åtminstone var den det tills du började leka moralpolis i den.

• Hilla

Tack Fredrik, som bergis unnat sin kvinna en stram pung

• Anonym (TB)

Fredrik254. Bra att jag tog det roliga ur den tycker jag isf. så man kan se den för vad det är.

• lokisse

ja det vore nat de!!!
    annars brukar jag lata dom dingla fritt i vinden!

• Hilla

Hörrni, jag hörde att dom med kraftig hängpung kan donera skinn till brännskade-avdelningen! Vore ju ett bra ändåmål som två parter tjänar på

• Fredrik254

Hilla: Dess stramhet är redan omnämnd på en tidigare sida i denna tråd

• Hilla

Åååh Fredrik Frå "bläddra" tillbaka då

• lokisse

ja och har till folk som lider av harlöshet jag menar bättre kruligt änn inget

• frugus

Jo att skratta av hängpungar är riktigt lågt av oss.

Men inte lika lågt som glocalnet

• lokisse

och det finns ju det nya spralliga punggymet att köpa för en billig peng om man är rädd att det börjar se lite hängit ut!

• Dhana

Har inte läst hela tråden , men va fan ... vem har stå pung ?

• stina83

frugus!! inte lika lågt som gloclnet, den var bra!!

• Johwford

Min hänger alltid tung och 3-4 cm under kuken som är i slapp tillstånd 6-10 cmSkäms 

Svar på tråden Hur vanligt är det med hängpung?