Hur vanligt är det med hängpung?
Aaaaaahahhahahahahahahah vilken herlig tråd!!
karJac - medicinsk definieras tillståndet hängpung (saccus säckus på latin) när avståndet mellan pungens lägsta punkt och knäna är under 10 cm
Aaaaaahahhahahahahahahah vilken herlig tråd!!
karJac - medicinsk definieras tillståndet hängpung (saccus säckus på latin) när avståndet mellan pungens lägsta punkt och knäna är under 10 cm
Varför har ingen uppfunnit kylspraj för pungen? En liten spray och pungen blir ungdomligt stram och fräsch på bara några sekunder. Hälst ska den ha någon slags long lasting effekt. Se för er vilka reklammöjligheter det skulle finnas för denna produkt och sen hur mkt pengar man kan håva in!
He he jo jag kan förstå att det nog kan upplevas skrämmande av endel kvinnor. Särskild yngre kvinnor som då (tack vara kylsprayen) inte riktigt vet att pungen hänger när den utsätts för värme. Jag kan förstå att dessa kvinnor kan komma att känna sig lurade eftersom killen de gick till sängs med hade pingpongsize på ballerna och efter någon timme har .... *söker billedlig metafor*...en stor läskig skinnpåse mellan benen. 24 hours total long lasting effect är ett minimikrav alltså. Ungefär som på deodoranter!
Hilla
*hhiiiiihihihihihi*
vi borde ta patent på idéen!
Ming - Jag ska vädra den ideen för min handledare nesta gång jag har praktik på sjukhuset. Perfekt att mäta tempen på det sättet istället för att behöva stoppa in instrument i anus likssom. Jag tror många män skulle uppskatta det!
Sen undrar jag om en budgetvariant av pushupkalsongera vore att bara lägga en axelkudde i brallerna? Det borde väl forma och lyfta lite?
Precis, och sen kan man ju alltid fara till fattiga länder och bli befruktad för de lär ju inte ha råd med pungplastik. Så det alternativet finns ju alltid om det kniper
Jo att skratta av hängpungar är riktigt lågt av oss.
Men inte lika lågt som glocalnet