• zebran i Stilla havet

Hur vanligt är det med hängpung?

Ar det vanligt med hangpung hos killar? Jag undrar lite hur de vanligaste pungarna ser ut och vad tjejer tycker ser sexigt ut har. Om man har starkt avvikande pung, kan man operera detta da och hur mycket kostar det?

• Svar på tråden Hur vanligt är det med hängpung?
  • Anonym (filur)

Stina: HAHA!! Vira runt handleden!!!

Finns det inte vissa stammar i afrika där dom drar ut snopparna...? Hehe, tydligen status...
    Sen får de väl skaffa en extra kärra för att alltid ha med sig pungen....så den inte släpas i marken...den får åka bakom dom i egen kärra....

• stina83

han är raggare kan tilläggas, av den gamla släkten som gjorde dem ökända!! nu är de lite lugnare nu för tiden=) försöker att blunda när han visar!! men sist så visade han den på scen på en träff jag var på!! men som sagt han måste ju ha pung bråck eller något!! jag vill ha en som sitter där den ska!

• Jalapeno

man kan ju hota dom ofräsha män som vägrar ph och pungkräm med kärran, beskriven ovan

• stina83

Men va kul att jag kan glädja dig med nån hängpung jag känner=)

• Anonym (TB)

Bra med denna tråden tycker jag, visar alla på forumet exakt vilka ni är egentligen.

• Clavi
    Anonym (TB) skrev 2006-08-23 22:35:11 följande:
    Bra med denna tråden tycker jag, visar alla på forumet exakt vilka ni är egentligen.
    Jag anar viss illvilja...
    Jämställdhetian
  • zebran i Stilla havet

Min sambo fattar inte alls vad den har traden ar bra till. Bara skakar pa huvudet och sager: "Swedes..." Jag tror inte att han kommer ga med pa att gora ett ingrepp. *suck*

• julmusten

zebran, min man ar likadan!! Can't live with them, can't kill them!!! Vad ar de bra till egentligen???

• Hajjak

Förvisso bryr jag mig föga om pungen, på SÅ vis. Men att ge den en fet smäll för att den ska strama upp sig och bete sig som folk, det ska jag väl ändå kunna göra!*s*.

Härlig humortråd, love it!!

Svar på tråden Hur vanligt är det med hängpung?