• zebran i Stilla havet

Hur vanligt är det med hängpung?

Ar det vanligt med hangpung hos killar? Jag undrar lite hur de vanligaste pungarna ser ut och vad tjejer tycker ser sexigt ut har. Om man har starkt avvikande pung, kan man operera detta da och hur mycket kostar det?

• Svar på tråden Hur vanligt är det med hängpung?
  • precis

Hangpung ar ju sa ackligt och ofrascht! Jag skulle aldrig tanda pa en kille med hangpung. Nej, atstramad ska det vara!

• Austin P

Okej...

Ska vara helt arlig...tjuvkikade pa min sambos skarm och sag "Hur vanligt är det med hängpung?" Jag var bara tvungen att signaupp och skriva nagot om det har.

Hangpung beror pa att kulorna forsoker kylas av sa att spermierna ska ha perfekt temperatur. Musklerna som sitter i ljumsken reglerar kulorna efter kroppstemperaturen. Om man ar varm sa aker de ner och ar man kall sa aker de upp. Laste aven att nagon fragade om man kan gora nagot ingrepp... DO NOT MESS WITHE A MAN'S BALLS! Har sett folk som har fatt riktigt trakiga komplikationer efter ingrepp i den regionen. Det ar ganska vanligt att man far ett sa kallat vattenbrock efter ett sadant ingrepp.

• Pallas

Austin P: Men det förstår du väl att man går till en välansedd (välansad?) kirurg. Dessutom så är riskerna så små så det är helt klart värt det! Jorusatt...

(överför argumenten i bröstförstoringsdiskussionerna)

• julmusten

Ha-Ha, vilken rolig trad.

Undrar om man som har manga barn har mer hangpung an en 19-arig oskuld??

• USA brud

Austin P: Du har alltsa sett folk som fatt komplikationer... kan inte du beratta mer om vad det var for komplikationer och vad det var du sag? :D *nyfiken* Pratar Du av egen erfarenhet kanske?

• Austin P

Tja du,

Har inte direkt nagra "egna" erfarenheter av det men jag har ganska bra koll pa laget nar det galler den regionen...kolla in mitt namn och bild sa fattar du;)

• USA brud

Aaaaaaa, nu ser jag vem det ar som har skrivit. Folat att jag tvivlade pa din kunskap om amnet. Men... jag trodde du var "into girls"... ONLY? Vilken besvikelse.

• USA brud

Aaaaaaa, nu ser jag vem det ar som har skrivit. Folat att jag tvivlade pa din kunskap om amnet. Men... jag trodde du var "into girls"... ONLY? Vilken besvikelse.

• Karl

TS: Jag vet att det var tråden från tjej som var brydd om storleken på sina blygdläppar som gjorde att du provocerar oss killar med denna frågan.

Jag säger som ni tjejer borde säga om era blygdläppar fast om min pung istället: Det skall du fullständigt skita i hur min pung ser ut.

Svar på tråden Hur vanligt är det med hängpung?