• zebran i Stilla havet

Hur vanligt är det med hängpung?

Ar det vanligt med hangpung hos killar? Jag undrar lite hur de vanligaste pungarna ser ut och vad tjejer tycker ser sexigt ut har. Om man har starkt avvikande pung, kan man operera detta da och hur mycket kostar det?

• Svar på tråden Hur vanligt är det med hängpung?
  • Lamilla

Guccipung- En pung som definieras som tom skinnväska.

• Lamilla

Pallas: *lägger det på minnet* Dumbofitta låter bättre...

• Threzo

jag måste säga att det är ju trevligare om pungen är rund och go än om den händer ner till knäna

fast sen så kanske karlarna föredar fasta bröst än hängbröst, smaksak

• Karl

Tindra 00: Så då är det helt ok om jag Photoshoppar ihop lite bilder till forumet på kvinnliga blygdläppar som är lika stora som på den bilden som pallas länkade till?

Det är bara på skoj som du säger, så kan vi killar kanske skriva och håna er för det, som ni gör nu?

Det är en äkta bild dessutom, tycker inte att det är ett dugg roligt att håna någon med den sjukdomen/åkomman som han har.

• Lamilla

Du kan få låna en bild på mina Karl

• Tindra 00

Men Karl...knäppa tutt-bilder och rumpor finns ju i var tredje mans mobil här på jobbet... "Blondiner" som blir tagna bakifrån m.m. Jag tror inte att nån menar nåt illa med det, det är väl bara snuskiga skämt...

Jag tror inte heller Pallas menade nåt illa...

Bilden trodde jag ärligt, att den var ett montage och inte på riktigt så klart!!!

• Threzo

jag trodde detta var en skämtsam tråd...? Karl verkar upprörd, haha.. vi kvinnor som är utsatta för såna påhopp pga. våra kroppar.. ja du, tragiskt!

• Anonym (5)

men det beroe ju på hur varmt/kallt det är. är det kallt så kryper dom ju upp i sona "bon" är det varmt så vill dom vara ute. det e nog lika på alla killar.

• zebran i Stilla havet

Sista anonym: Klart att det varierar med temepraturen MEN en viss grundspanst bor ju finnas tycker jag. Saklart ska man vara nojd med hur man ser ut och sa men ar pungen alltfor slapp sa ar det ju inte funktionellt heller, menar jag.

Svar på tråden Hur vanligt är det med hängpung?