Inlägg från: Hilla |Visa alla inlägg
  • Hilla

Hur vanligt är det med hängpung?

Affärsidé vore väl en anti-rynk creme för ostrama o rynkiga pungar?

L´oreal kanske vill vara de första?

Double action scrotum lifting?

• Hilla

Ja! Bra idé va? Om inte kylsprayen håller måttet förstås...

URK, hoppas dom kommer med en lösning snarast! Vem vill ha en skinnsäck dinglandes i halsen under förspelet??

• Hilla

Ett husmorstips till, ett vanligt billigt hårnät...syns knappt...häng runt pungen, strama åt och fäst genom att göra en rosett vid varje ljumske med hjälp av eventuell buske. Annars finns bra tejp att ta till.

Billigt och snyggt!

'
  • Hilla

Silikoninlägg så det ser fastare ut i brallan kanske?

• Hilla

Pung Längre Än Penis...PLÄP

Nej pojkar, sy upp den oklädsamma rynkiga gympasäcken!

• Hilla

Anonym (TB) Tjena, hängpung är ju fult! Varför inte operera den liksom? Man måste ju vara fin för sin dam!

Vi får ju fixa pattar o annat!

• Hilla

Anonym TB verkar ta denna tråden på allvar
    Läs tillbaka grabben...

• Hilla

Äh, lägg av...
    Våra kroppar diskuteras VILT överallt.
    Nakna brudar i varenda musikvideo, porrfilmer där tjejer tvingas till analsex och att svälja fast dom nästan kräks, halvnakna bruttor på stooora reklamplancher i varenda stad m.m m.m...

Vi skämtar lite bara, fan.. lite får ni tåla annars får ni läsa nån annan tråd. Inte va så jäkla känsliga!

• Hilla

Anonym TB, nej faktiskt inte. Jag e van vid alla reklamskyltar o all kvinnoförnedring så jag skiter i vilket. Ett skämt är ett skämt. Damn alltså!

Ge upp nu, haha...låt oss vara fåniga ifred

• Hilla

TB, lägg ner...läs en annan tråd ffs!
    Eller sluta vara anonym.

• Hilla

lokisse, ja det vore en idé! Snyggt kanske om man dessutom knöt upp dom i sidenband

• Hilla

Tack Fredrik, som bergis unnat sin kvinna en stram pung

• Hilla

Hörrni, jag hörde att dom med kraftig hängpung kan donera skinn till brännskade-avdelningen! Vore ju ett bra ändåmål som två parter tjänar på

• Hilla

Åååh Fredrik Frå "bläddra" tillbaka då

Svar på tråden Hur vanligt är det med hängpung?