Inlägg från: FixarFrasse |Visa alla inlägg
  • FixarFrasse

Hur vanligt är det med hängpung?

OK tjejer, eftersom ni stod och hängde i rökrutan när majjen körde biologi skall jag förklara (än om det egentligen är åt h-e för tidigt på morgonen):

De flesta av oss män är så fantastiska att ibland har vi hängpung, ibland inte...
    Pungen används nämligen för att reglera temperaturen på testiklarna (och därmed sädescellerna), idealiskt skall de vara några grader svalare än kroppstemperaturen (Ni har kanske hört talas om att tajta brallor/kalingar gör miljön mindre bra för sädescellerna; för varma helt enkelt)
    Kollar ni grabbarna i bastun har de sannolikt hängpung allihop, kollar ni grabbarna som kommer upp ur iskalla badet har de det INTE. De flesta av er har säkert hört att snoppen krymper i kalla bad (hmmm, får mig att tänka på en vits...), men pungen påverkas i högsta grad (möjligen ännu mer) också. Är det riktigt kallt känns det som kulorna helst vill sticka upp i armhålorna

...så.... ni som smygkollat på killen och varit stolt över hängpung/spänd pung, trist... kolla en gång till under andra förhållanden så har han annorlunda.

Vassego, morgonens föreläsning
    10-4 over and out

• FixarFrasse

Duckan74, gå tillbaks några sidor, så får du lite förklaringar på när den hänger/inte hänger... (även om en del av damerna hävdar att det går att operera eller på andra sätt modifiera scrotum så att den är "stram" alltid, hehe!

• FixarFrasse

Haha, tänk att "stramoperera" sig och sedan hoppa i ett kallt bad, då måste ju f-n skinnet spricka!
    Nej, jag måste få hävda min rätt till att ha ett pungtillstånd som varierar med temperatur!!

• FixarFrasse

Julmusten; haha, tja, en ishink kanske räcker, lägg den på kylning innan det är dags för umgänge, då blir den tajt...

Eller kanske en stark klädnypa...?

• FixarFrasse

frugus,
    hehe, ja, en affärside!
    Just det där att få den långtidsverkande är ju kritiskt!
    Tänk dig att gå till sängs med en man med slät squashboll till pung, och sedan efter någon timmes värme i sänghalmen se honom vandra iväg till toa efteråt med (inte svansen utan) pungen mellan benen....

• FixarFrasse

Hoho; L'Oreal!!

Kan se reklamen med Colin Farrell eller nå'n annan hunk stå med pungen i handen och säga "Because you're worth it" framför mig; hahahaha!!

Svar på tråden Hur vanligt är det med hängpung?