Hur vanligt är det med hängpung?
Tycker det är bra att min pung hänger när det är varmt. Då kan ni tjejer få lite mer verklighetskänsla när vi kör Tea-baging.
Tycker det är bra att min pung hänger när det är varmt. Då kan ni tjejer få lite mer verklighetskänsla när vi kör Tea-baging.
Bra med denna tråden tycker jag, visar alla på forumet exakt vilka ni är egentligen.
fladderfittorna med komplex har talat! *skrattar så jag ramlar av stolen*
Men om jag syr upp den så blir jag steril pga. att den inte kan reglera temperaturen, och spermierna dör.. Tänkte du inte på det? Hur hade du tänkt att kvinnorna i världen skulle bli befruktade då?
Ni verkar vara rätt så nollade när det gäller biologi trots att ni har barn.. Rena turen verkar det som..
Men hallå, julmusten.. Vem skall du adoptera ifrån om alla män blir sterila?
Ni är ju efterblivna på riktigt ju.
Hilla. Men man KAN INTE operera den. Den är skapad så av evolutitionen för att ge kvinnor friska livskraftiga spermier. Inget häng = döda spermier när det är varmt.
Ingen som har tvingat er att "fixa pattar o annat". Män har också krav på sig, kolla in alla vältränade kalsongmodeller bara som ett exempel.. Tror kanske att män har enklare att helt enkelt rycka på axlarna åt det? Har mer med självkänslan att göra kanske, man duger gott precis som man är, ingen anledning att operera sig om man nu inte har medicinska problem med [ välj kroppdel ].
Har suttit och läst alla inläggen i denna tråden. Ser ingen tråd där män hånar och gör narr av era hängande blygdläppar! Bara för att man skriver "vi skojar ju bara" så betyder ju inte det att det är ok att kränka män på det sättet som ni gör?
Så eftersom porrbranchen har vidriga baksidor, är det helt ok att sänka sig till den nivån som ni gör nu?
Hade du inte tagit illa vid dig om det var en "manstråd" som hånade er?
Har du sett en tråd här på FL där män hånar er för det?
"Jag e van vid alla reklamskyltar o all kvinnoförnedring"
Och så spelar man det klassiska "det är så djävla synd om oss kortet".
Så om man försvarar män mot ert hån är man en stackars krake?
Nä, bättre att vara anonym tycker jag i detta fallet. Ni pissar ju på alla som säger emot er har jag läst.
Fredrik254. Bra att jag tog det roliga ur den tycker jag isf. så man kan se den för vad det är.