Varför duger inte en manlig oskuld för en ensam mamma?
Varför duger inte en manlig oskuld för en ensam mamma som kanske borde vara intresserad av att hitta en bonuspappa till sitt barn?
Varför duger inte en manlig oskuld för en ensam mamma som kanske borde vara intresserad av att hitta en bonuspappa till sitt barn?
Jag förstår inte heller. Det är nog få som inte har egna barn som skulle kunna tänka sig en partner i en sån situation.
Bra! Och jag utgår från att du inte nämner något om oerfarenhet.
Det män idag behöver göra idag för att inte bli kvar ensamna är inte att ha ett knullregister, inte hög inkomst eller annat trams som fungerade när människan ännu var på en mer primitiv utvecklingsnivå. De behöver utveckla sin empatiska förmåga, förmågan att möta kvinnor som individer, och att kunna kontrollera sina drifter och sin aggression. Jag vill inte heller vara utan män, men jag är inte beroende av någon. Så släpper jag in någon i mitt och mitt barns liv, så ska det vara en av god kvalitet. En som har hjärna och hjärta framför ett omättligt ego.
Tyvärr är de flesta män rädda för att utvecklas. Istället blir de just defensiva och aggressiva. Bittra och hopplösa förpassas de tyvärr.
Ryck upp dig, TS. Du har alla möjligheter till ett bra liv. Men du har mycket jobb framför dig. Ta ditt ansvar och bli en man som någon längtar efter att träffa. En som inte låter sin oskuld hondra honom från att stå rakryggad och stolt, redo att ta ansvar över sig själv och sin del i en relation.
Jag menade att det är ovanligt att någon utan barn vill dejta någon som är helt ensamstående med barn utan någon annan förälder med i bilden. Det är en annan sak med någon som har barnen varannan vecka. Att anpassa sig till någon som alltid har sina barn hos sig är svårt om man inte är van vid att leva med barn, betydligt svårare än om personen är barnfri en stor del av tiden.
Det behövdes inte, någon från denna tråd har redan varnat henne för att jag är en desperat 34 årig oskuld.