• Anonym (Monogam)

Antal personer som jag har haft sex med

Jag är en äldre man och blev chockad när min fru berättade hur många hon haft sex med och att hon noterat alla partner i en liten bok. Jag ville kolla hur hur det är. Är hon normal?

jag har haft sex med 11 tjejer/kvinnor

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Antal personer som jag har haft sex med
  • Anonym (Domen)
    Anonym (Koll) skrev 2023-06-20 23:50:06 följande:
    Så du har erfarenhet av gb eftersom du kan hävda att " killar som "gör" gangbangs överlag ser mindre "nice" ut" och du vet att tjejen sällan får chans att välja. Eller är det enbart i porrfilmer du hittat din kunskap från. 

Varför tror du det är män med  ölmagar som luktar bärs och snus? 

Grupptryck på rygg, också egen erfarenhet eller en rulle? 

Din senaste mening är bara för bedrövlig och insinuerande. Bara för att hon gör något du inte förstår...
    I princip gjort en webb baserad fältstudie. Materialet visar på mina påståenden. Sure. Varit på klubb och iakttagit motsvarande. Grupptryck förekommer ja. När tjejen kommer in i ett större sammanhang med fler än dussinet knullivriga hannar tappar tjejen lätt kontrollen på vilka karlar som ska gränsla henne. Samtidigt som hon ger två eller tre hannar oralt. Hur skulle du själv fixa detta??? Har du själv sån simultanförmåga??? Tjejen ser ibland chockad ut när en snubbe hon aldrig aldrig valt börjar råknulla henne. Inget hon bestämde på förhand precis. Varför försköna mr Noll koll? 
  • Anonym (Koll)
    Anonym (Domen) skrev 2023-06-21 00:08:31 följande:
    I princip gjort en webb baserad fältstudie. Materialet visar på mina påståenden. Sure. Varit på klubb och iakttagit motsvarande. Grupptryck förekommer ja. När tjejen kommer in i ett större sammanhang med fler än dussinet knullivriga hannar tappar tjejen lätt kontrollen på vilka karlar som ska gränsla henne. Samtidigt som hon ger två eller tre hannar oralt. Hur skulle du själv fixa detta??? Har du själv sån simultanförmåga??? Tjejen ser ibland chockad ut när en snubbe hon aldrig aldrig valt börjar råknulla henne. Inget hon bestämde på förhand precis. Varför försköna mr Noll koll? 
    Skulle fixa det fint antagligen men har bara haft två än så länge. Ett gb är inte vara en mängd främlingar som dyker in ikvinnan på en klubb. 
    Jag skulle kunna tänka hennes är en med mer koll, kan vara typ audition där man annonserar först.  Männen är alltså godkända. De ska vara vara pålitliga, kunna bli hårda och prestera i grupp och på kommando. Det är inget för vilken Svensson som helst. Tror inga snusluktande ölmagar godkänns. Är det bukkake ska de dessutom kunna spruta på givet tecken. 
    Inte heller något för Svensson. 
  • Anonym (Domen)
    Anonym (Koll) skrev 2023-06-21 00:22:23 följande:
    Skulle fixa det fint antagligen men har bara haft två än så länge. Ett gb är inte vara en mängd främlingar som dyker in ikvinnan på en klubb. 
    Jag skulle kunna tänka hennes är en med mer koll, kan vara typ audition där man annonserar först.  Männen är alltså godkända. De ska vara vara pålitliga, kunna bli hårda och prestera i grupp och på kommando. Det är inget för vilken Svensson som helst. Tror inga snusluktande ölmagar godkänns. Är det bukkake ska de dessutom kunna spruta på givet tecken. 
    Inte heller något för Svensson. 
    Yes, om du kollar längre back i tråden ser du jag landar på två. Så det så. Så länge tjejen som ska iväg på gangbang i Berlin inte uttalat sig vet vi f-n inget om urvalsprocess av hannarna. Eller nåt alls om alla andra omständigheter. Har sett gb som inte vart nåt annan än f-n Rape. Självklart klarar inga Svennar kolla på och bli kåta på ett utnyttjande av tjej som kunde vart deras dotter eller barnbarn. Än värre när våldtäkt leks fram eller blir på riktigt. Bara till störda psychos kåthet, sjuka fantasier och njutning. De måste vara störda i knoppen helt enkelt för att stå ut i samma lokal. Vanliga Svensson drar skamset i slappa snorren och försöker smyga obemärkt ut ur lokalen med bukfettet dallrandes och med svarta huvan på huvudet. Very nice.
  • Anonym (Koll)
    Anonym (Domen) skrev 2023-06-21 00:38:38 följande:
    Yes, om du kollar längre back i tråden ser du jag landar på två. Så det så. Så länge tjejen som ska iväg på gangbang i Berlin inte uttalat sig vet vi f-n inget om urvalsprocess av hannarna. Eller nåt alls om alla andra omständigheter. Har sett gb som inte vart nåt annan än f-n Rape. Självklart klarar inga Svennar kolla på och bli kåta på ett utnyttjande av tjej som kunde vart deras dotter eller barnbarn. Än värre när våldtäkt leks fram eller blir på riktigt. Bara till störda psychos kåthet, sjuka fantasier och njutning. De måste vara störda i knoppen helt enkelt för att stå ut i samma lokal. Vanliga Svensson drar skamset i slappa snorren och försöker smyga obemärkt ut ur lokalen med bukfettet dallrandes och med svarta huvan på huvudet. Very nice.
    Jag har inte talat om dina antal. Jag svarade på frågan om min simultanförmåga och om jag skulle fixa flera samtidigt. 

Du drar iväg och pratar om nåt helt annat, våldtäkt, "psychos" och försöker vara putslustig i dina sjuka beskrivningar. Det kan du fortsätta med själv. 
  • Anonym (Domen)
    Anonym (Koll) skrev 2023-06-21 01:13:03 följande:
    Jag har inte talat om dina antal. Jag svarade på frågan om min simultanförmåga och om jag skulle fixa flera samtidigt. 

Du drar iväg och pratar om nåt helt annat, våldtäkt, "psychos" och försöker vara putslustig i dina sjuka beskrivningar. Det kan du fortsätta med själv. 
    Japp, mr Koll. Sätta skygglappar på inför verklighetens nakna premisser funkar för den som vill knipa ihop ögonen hårt. Att våga se världen med öppet sinne kräver mod. 
  • Anonym (Koll)
    Anonym (Domen) skrev 2023-06-21 01:32:41 följande:
    Japp, mr Koll. Sätta skygglappar på inför verklighetens nakna premisser funkar för den som vill knipa ihop ögonen hårt. Att våga se världen med öppet sinne kräver mod. 
    "Varför försköna mr Noll koll?" 

Der tog ett tag men nu fattar jag, du refererar till mitt nick. Mr? Ha ha ha ha.....jag har nog mer koll än du anar. Nån mr är jag inte heller. 

Jag förskönar ingenting, vi talar inte om samma sak. 
    Har ingen aning  om vad du svamlar om. Men du verkar tro på det  
  • Anonym (Domen)
    Anonym (Koll) skrev 2023-06-21 02:49:16 följande:
    "Varför försköna mr Noll koll?" 

Der tog ett tag men nu fattar jag, du refererar till mitt nick. Mr? Ha ha ha ha.....jag har nog mer koll än du anar. Nån mr är jag inte heller. 

Jag förskönar ingenting, vi talar inte om samma sak. 
    Har ingen aning  om vad du svamlar om. Men du verkar tro på det  
    Var juste mot dig. Lade bort Noll från Koll Mr. Nej tyvärr märks det du saknar ALL koll på grund av ditt perspektiv. Subjektivt färgat på tok intet objektivt. Nä, fattar att du ingen aning har om vad min kritik baserar sig på. Om skygglapparna sitter för hårt på går aldrig skifta infallsvinkel. Och det verkar svårt för dig att ens diskutera frågan med mig utan att bli alltför känslosam. Och/eller gå till attack. Ta det lite easy bara. Har inga planer till reglering av gangbangs, alla får behålla sin snuttefilt och nalle.
  • Anonym (JJ)
    Teres555 skrev 2023-06-15 21:38:33 följande:
    Blev det mest i unga år du var med en massa tjejer, eller har det varit jämt fördelat under åren ?
    Det har gått i vågor. Jag har alltid betraktat mig själv vara i förhållanden mesta delen av tiden. Men däremellan när jag varit singel har jag varit lite wild.. 
    Internet med alla communities som fanns en gång i tiden var ju riktiga raggforum! SprayDate och så vidare. I staden där jag bor hade vi 2 lokala communities och de var riktiga knullkontakter!
  • Anonym (Pori)

Och här sitter jag oskuld haha

• Anonym (Domen)
    Anonym (Pori) skrev 2023-07-03 10:57:32 följande:

Och här sitter jag oskuld haha

Synd då för dig om communities som JJ anger, ex vis SprayDate, inte existerar som knullkontakter längre. Numera axlar väl Tinder eller BodyContact eller Darkside manteln som plattform för både seriösa och mindre seriösa kontakter. Anhängigt inriktning. DS är nog inget för oskulder så klart. Skönt att höra att alla inte är mainstream här i klubben. 

• Hugge47

Jag har inte fört bok över antalet, men jag funderade en stund och det ligger troligen mellan 45 och 55 stycken. 
    De flesta under en vild period mellan 20 - 25 årsåldern . 
    Senare år har det varit lugnare med längre förhållanden. Men ett av de längre förhållande jag hade inkluderade swingersliv. 
    Senaste förhållandet varade i ca 7 år och där höll vi oss till varandra. 
    Nu är jag singel igen och vem vet om antalet ökar i framtiden. 

Det skall vara kul, annars är det så tråkigt!
  • Anonym (Jessica1)

Hej! Nu är jag tillbaka igen. Tog bort mitt konto när jag blev anklagad för att ta droger osv. Det tog hårt. Jag är så emot droger som det går. Jag hatar det. Nej jag bara helt enkelt älskar sex och kan inte få nog av det. Det har jag ett beroende av. Eventet jag var på var mycket seriöst. Alla är tvungna att visa upp intyg på test av könssjukdomar. Alla måste ha god hygien. Sen att alla män såg olika ut ja så kan det va. Det fanns allt från hunkar till de med lite större magar. Det är ju det som är tjusningen att man får alla typer på en gång :) Det fanns även vakter där som såg till att ingen gjorde något dumt och det var vi tjejer som bestämde om vi inte ville osv. Så det var helt klart en fantastisk upplevelse som jag gärna gör om. Har ni frågor om något så är det bara att fråga :)

• Hugge47
    Anonym (Jessica1) skrev 2023-07-10 08:26:25 följande:

Hej! Nu är jag tillbaka igen. Tog bort mitt konto när jag blev anklagad för att ta droger osv. Det tog hårt. Jag är så emot droger som det går. Jag hatar det. Nej jag bara helt enkelt älskar sex och kan inte få nog av det. Det har jag ett beroende av. Eventet jag var på var mycket seriöst. Alla är tvungna att visa upp intyg på test av könssjukdomar. Alla måste ha god hygien. Sen att alla män såg olika ut ja så kan det va. Det fanns allt från hunkar till de med lite större magar. Det är ju det som är tjusningen att man får alla typer på en gång :) Det fanns även vakter där som såg till att ingen gjorde något dumt och det var vi tjejer som bestämde om vi inte ville osv. Så det var helt klart en fantastisk upplevelse som jag gärna gör om. Har ni frågor om något så är det bara att fråga :)

Blir så klart nyfiken. 🙂
    Hur många deltagare var det på detta event?
    Har du varit på sådana förut?
  • Anonym (Jessica1)
    Hugge47 skrev 2023-07-10 10:21:23 följande:
    Blir så klart nyfiken. 🙂
    Hur många deltagare var det på detta event?
    Har du varit på sådana förut?
    Vi var 5 tjejer och ca 300 killar. Kommer ej ihåg exakt men de var några över 300.
    Har varit på många gb förut men då 5-10st. En gång med 19 före detta.
  • Hugge47
    Anonym (Jessica1) skrev 2023-07-10 13:40:12 följande:
    Vi var 5 tjejer och ca 300 killar. Kommer ej ihåg exakt men de var några över 300.
    Har varit på många gb förut men då 5-10st. En gång med 19 före detta.
    En sista fråga eftersom jag är nyfiken av mig (vill ju inte kapa tråden). 

Hur många av dessa 300 fick äran att ha sex med dig? 

Fortsätt att njuta av livet som du gör. Det går inte i repris. 🙂
  • Anonym (Domen)
    Hugge47 skrev 2023-07-10 13:53:40 följande:
    En sista fråga eftersom jag är nyfiken av mig (vill ju inte kapa tråden). 

Hur många av dessa 300 fick äran att ha sex med dig? 

Vi får hoppas Jessica betraktar sitt gangbangevent med 5 kvinnor och cirka 300 karlar med oförtrutet positiv blick. Oxå i framtiden! Att eftertanken inte slår bakut. Själavårdare står då alltid redo i lindriga själsvåndor och i ånger och i svårare ångest- och ångerproblematik. Psykologer leder henne in på rätt spår. Helst en kvinnlig sådan. Självhjälpsorganisationer som Ingens Hora är säkert även behjälpliga i fallet.
  • Anonym (Domen)
    Hugge47 skrev 2023-07-10 13:53:40 följande:
    Finns massor av konstruktiva sätt njuta av livet Skrattande 
    I sommartid uppmuntra jag alla ge sig ut i skog och mark och njuta av naturen, solen och ett härligt tjuvnyp med sin kvinna/man är aldrig fel. 
  • Anonym (Två)

Jag börjar känna mig rätt unik efter som jag bara har legat med två killar. Blev av med oskulden för 15 år sedan 

• Bohemstina

Det är lite unikt men absolut ingen nackdel. 

Svar på tråden Antal personer som jag har haft sex med